Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry, wygenerowałam etykietę zwrotną, wydrukowałam ją i przykleiłam na paczkę. Niestety, na poczcie numeru widniejącego na etykiecie nie można wprowadzić do systemu ani przez zeskanowanie kodu kreskowego, ani przez ręczne wpisanie numeru. Co w takiej sytuacji?
@Lemonwizard a jaki jest powód niemożliwości odczytania?
A ponownie wydrukować możesz?
Możesz odczytać z etykiety w formie elektronicznej.
Problemu z odczytaniem nie ma, tylko z wprowadzeniem paczki do systemu. Ani nie da rady zeskanować kodu kreskowego, ani nie udało się manulane wprowadzenie numeru widniejącego pod kodem kreskowym. Etykietę drukowałam 2 razy (tą, którą dostałam w mailu).
@Lemonwizard Podaj proszę numer zamówienia, które zwracasz i numer przesyłki z etykiety.
Numer zamówienia: 5c429973-1d6e-11ed-9e59-33fe8966719e
numer przesyłki z etykiety: (00) 1 5900773 8 14978681 0
.
@Lemonwizard Konsultuję tę sprawę. Kiedy będę wiedzieć więcej, odezwę się ponownie.
Bardzo dziękuję. Czy mam póki co wstrzymać się z próbą zwrotu paczki w innej filii poczty?
A próbowałaś podejść do innego okienka i innej Pani? Raz jeden zwracałam pocztą i było dokładnie to samo. Druga Pani nie umiała dojść co ta pierwsza kliknęła, że nie wchodziło ale przy drugim okienku paczka poszła od razu... Teraz jak przewiduję, że może być zwrot to tylko inpostxD
Właśnie zastanawiałam się czy nie podskoczyć do innej filii poczty, bo ta w którym byłam jest malutka, tylko z jednym okienkiem i z bardzo młodą panią, która może nie ma jeszcze doświadczenia? Za to martwię się, że jak paczka przejdzie w innym FUP, a problem zgłosiłam już w allegro pomoc, to może zostanie wygenerowana nowa etykieta i narobi się jeszcze większy bigos niż teraz xd
Poszło bez problemu w innym punkcie pocztowym! xdd Bardzo dziękuję za sugestię by udać się do innej filii. To mój ostatni zwrot przez pocztę polską, ale cieszę się, że się udało.