
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
witam serdecznie,
Proszę o podpowiedź w rozwiązaniu problemu. Gdy klikam w swoim koszyku "kup teraz" to pojawia mi się komunikat jak na załączonym zrzucie ekranu. Tak samo jest jak klikam "zapłać później" I tak już od dwóch dni. Czy ktoś miał taki problem lub wie jak go rozwiązać?
Dziękuję i pozdrawiam
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Client:86274737 A co jest na obrazku, my go nie widzimy, opisz.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Przepraszam u mnie był widoczny zrzut ekranu. Jest na nim komunikat:
Ups! Mamy problem
Wygląda na to, że wystąpił problem po naszej stronie. Spróbuj ponownie za chwilę. Koniec cytatu.
I jest taki ekran telewizora z obrazem kontrolnym oraz opcja "odśwież".
Tylko że tak jest niezmiennie od dwóch dni 🤔😒
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
A czyściłeś przeglądarkę,

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Korzystam z aplikacji allegro w telefonie więc nie wiem co mam wyczyścić...

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Client:86274737 Spróbuj odinstalować aplikację i zainstalować ją ponownie.
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Dziękuję pomogło 😁👍

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Korzystam z aplikacji allegro w telefonie więc nie bardzo wiem co wyczyścić...