Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam kupiłem wkrętarkę która się zepsuła i zareklamowalem ja oczywiście sklep w którym kupiłem potwierdził że jest na gwarancji wysłałem na adres zgodnie z wytycznymi sklepu InPost wysłany do siedziby nie paczkomatu dostałem potwierdzenie że paczka została odebrana 23,12,2024r dziś starałem się dowiedzieć co z wkrętarka i dostałem odpowiedź że oni nie mają mojej wkrętarki żebym jej szukał u przewoźnika po czym napisałem że wygłaszam problem do allegro dostałem formułkę prawna że nie mogę kopiować i udostępniać treści rozmowy z nimi i nie mogę przez allegro użyć dyskusji bo już minęło ponad 720 czy jakoś tak dni co z tym fantem można zrobić
@Client:75024571 sprawdziłam zamówienie i widzę, że nie prowadziłeś wcześniej dyskusji ze sprzedającym. Rozumiem, że zgłosiłeś wadę produktu sprzedawcy po za naszymi narzędziami i prywatnie ustalałeś z nim adres odesłania zamówienia oraz przebieg reklamacji? Konsultuję Twój przypadek i gdy tylko ustalę szczegóły, wrócę z informacją.
Przez allegro zgłosiłem problem sprzedajacemu
@Client:75024571 My obrazków nie widzimy, co na nich jest? ale dyskusji nie otwarłeś?
Nie otwierałem bo nie mogłem minęło jakieś 730 dni i nie można było już
Szkoda że nie otworzyłeś w momencie złożenia reklamacji, może moderacja coś pomoże.
@Client:75024571 A pytałem a Ty tu walczysz ze sprzedającymi, przecież oni nie są po Twojej stronie, wręcz będą robić wszystko ze Ty nie ma racji, oj naiwny. To kolejny przykład jak sprzedajacy którym w sposób inny niż przez Allegro skalda się rekalamcję, właśnie tak działają.
To jest automatyczna stopka maila o zachowaniu poufności. Tyle. Stosują Jantar korporacje. Ona tu nic do sprawy nie wnosi i nie masz co jej wałkować