anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Problem z historią konta

Client:77145982
#2 Obserwator#

Potrzebuje pomocy, zalogowałem sie na komputerze na konto z którego kupowałem pewną książkę, którą chce zwrócić problem w tym, że konto nie odświeżyło się i pokazuje jedynie aktualną transakcje, a nie całą historię, a przez problemy z telefonem, nie moge pobrać tego co musze nakleić na paczkę. Czy jest jakiś sposób aby uzyskać dostęp do starej transakcji? 

 

oznacz moderatorów
15 ODPOWIEDZI 15

Client:44052296
#21 Demiurg#

@Client:77145982może wyczyść przeglądarkę lub spróbuj zalogować się przez tryb incognito. powinieneś mieć informacje o zwrocie na e-mailu. Być może ukryłeś transakcje

oznacz moderatorów

Client:77145982
#2 Obserwator#

a jest opcja napisania do kogoś z supportu, tak abym dał mu kod samego zwrotu i on by mi podesłał to w osobnym pliku? ma ktoś maila do ich supportu bo nic nie działa 

 

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@Client:77145982 Na koncie, z którego piszesz, widzę tylko jeden zakup:

ALPHA SPIRIT 7 DAYS FORMULA 12kg KARMA PREZENTY!

Nie kupiłeś z niego książki.

   Natalia
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Client:77145982
#2 Obserwator#

właśnie nie wiem jakim cudem ale w aplikacji w pełni pokazuje mi wszystkie produkty które kupowałem z tego konta, a na żadnym z komputerów nie wyświetla nic jakby całkowicie usuneło historie 

 

oznacz moderatorów

Client:77145982
#2 Obserwator#

czy jeżeli mam sam kod zwrotu mogę wciąż nadać paczkę? bo posiadam kod ale sama etykietka na paczke nie chce się pobrać na telefon 

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@Client:77145982 Sprawdź czy na pewno na komputerze i w aplikacji mobilnej jesteś zalogowany na to samo konto. Konto, z którego tutaj piszesz, jest zarejestrowane na dane kobiety.

   Natalia
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Client:77145982
#2 Obserwator#

tak wiem bo to konto mojej mamy która właśnie pomyliła książki ale to na 200% to samo konto 

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@Client:77145982 W takim razie prześlij mi numer oferty, którą widzisz jako zakup w aplikacji.

   Natalia
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Client:77145982
#2 Obserwator#
c7f91001-8282-11eb-8ff7-b98130294b67 
oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@Client:77145982 Potrzebny mi będzie numer oferty. Jeśli go nie widzisz, prześlij mi jej tytuł i login sprzedającego.

   Natalia
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Client:77145982
#2 Obserwator#

https://allegro.pl/oferta/infos-aktuell-2-niemiecki-podrecznik-cw-komplet-10432037256 

INFOS AKTUELL 2 NIEMIECKI PODRĘCZNIK + CW KOMPLET

[edycja]
oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@Client:77145982 Dziękuję. Widzę tu tylko jedną ofertę zakupu - z 1 marca. Kupującym była osoba posługująca się innym kontem niż to, z którego piszesz. Dane na koncie również są inne.

 

 

   Natalia
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Client:77145982
#2 Obserwator#

zaraz popodsyłam scriny wszystkiego włącznie z kontem itp bo nie wiem nie rozumiem już 

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@Client:77145982 Lepiej w aplikacji przejdź do Moje Allegro > KONTO i tam sprawdź na jakie konto jesteś zalogowany.

   Natalia
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Client:77145982
#2 Obserwator#

@_HolaOla_ , @nat_not , @cloudcloud  Pomoci ;-; 

oznacz moderatorów