anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Problem z logowaniem

SamborNS1987
#8 Zapaleniec#

Wylogowalo mnie z konta chciałam się zalogować ale wysyłają dwa kody na mój stary numer i nowy a ze starego numeru już nie korzystam i nawet nie mam już karty SIM i nie pamiętam jaki to numer.

  @w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_

Jak odzyskać dostęp do swojego konta?

oznacz moderatorów
8 ODPOWIEDZI 8

kostas11
#21 Demiurg#

@SamborNS1987 zamów rozmowę lub napisz przez formularz kontaktowy https://allegro.pl/pomoc/kontakt, zweryfikują Cię a potem zmienią telefon, na przyszłość rób to sam jak masz aktywny stary telefon 😄

A z drugiej strony jak piszesz skoro nie możesz się zalogować ?

________
Κώστας
oznacz moderatorów

SamborNS1987
#8 Zapaleniec#

Piszę w imieniu koleżanki która ma problem. Dzięki za link do formularza, już jej wysyłam 👍

oznacz moderatorów

SamborNS1987
#8 Zapaleniec#

No weszłam nawet zmieniłam hasło i niby zmieniło ale później chciałam się zalogować i nadal wysyła kod na stary numer...

oznacz moderatorów

SamborNS1987
#8 Zapaleniec#

 weszłam nawet zmieniłam hasło i niby zmieniło ale później chciałam się zalogować i nadal wysyła kod na stary numer...

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#
oznacz moderatorów

SamborNS1987
#8 Zapaleniec#

Dzięki za linki! Niestety jak pisze koleżanka - ciągle wysyłają KODy na stary numer który był podany przy zakładaniu konta, a jak pisałem ona już nie ma do niego dostępu...

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#
oznacz moderatorów

SamborNS1987
#8 Zapaleniec#

Zamówiłem jej kontakt poprzez maila, ponieważ rozmowę mogę na swój numer telefonu, tak jak inne formy.

oznacz moderatorów