Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, chciałam zwrócić paczkę i wygenerowałam zwrot. Otrzymałam sms i maila z nr zwrotu oraz kodem do paczkomatu. Jednak kiedy próbuję nadać paczkę paczkomatem i wpisuję otrzymany kod mam komunikat, że jest niepoprawny.
Proszę o sprawdzenie i pomoc.
Mój zwrot to 1Y2Q/2020
Wpisywany przeze mnie 10 cyfrowy kod do zwrotu cały czas pokazuje że jest błędny.
Proszę o pomoc
Pozdrawiam Monika Kubiak
Czy zaraz po wpisaniu kodu (pierwszy raz) od razu pokazało, że jest błędny? U mnie w punkcie też klienci nadawali zwroty z wygenerowanym kodem i informacją, że jest błędny, bo wklepali kod w paczkomacie, ale nie włożyli paczki, bo skrytka była za mała i anulowali (kod będzie wykorzystany).
Najlepiej na infolinię inpostu dzwonić.
@monia-lisa Trudno nam się odnieś skoro wszystko robisz dobrze więc tylko kontakt z INPOSTem
@monia-lisa Powody mogą być trzy. Przeterminowany kod - otrzymany ponad 14 dni temu, niepoprawnie wpisany kod, uszkodzony paczkomat. Idź do innego paczkomatu.
Nie, Inpost ma problem awarie juz od kilku tygodni z tym ze zwroty z Allegro i kod nie przechodzi w zadnym paczkomacie.
Inpost jak każda firma w tym kraju nigdy nie przyzna się, że robi klientów w konia. Jak nie doliczają dziwnych dopłat, to znowu kody nie działają, ewidentnie coś nie gra, ale oczywiście słowa przepraszam nigdy nie usłyszymy.
@monia-lisa Z ciekawości, spróbuj w pobliskim punkcie obsługi paczek