anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Problem z nadaniem paczki do której jest wygenerowany zwrot

monia-lisa
#7 Wielbiciel#

Witam, chciałam zwrócić paczkę i wygenerowałam zwrot. Otrzymałam sms i maila z nr zwrotu oraz kodem do paczkomatu. Jednak kiedy próbuję nadać paczkę paczkomatem i wpisuję otrzymany kod mam komunikat, że jest niepoprawny.

Proszę o sprawdzenie i pomoc.

Mój zwrot to 1Y2Q/2020

Wpisywany przeze mnie 10 cyfrowy kod do zwrotu cały czas pokazuje że jest błędny.

Proszę o pomoc

Pozdrawiam Monika Kubiak

 

oznacz moderatorów
6 ODPOWIEDZI 6

DarkStoorM
#17 Koryfeusz#

Czy zaraz po wpisaniu kodu (pierwszy raz) od razu pokazało, że jest błędny? U mnie w punkcie też klienci nadawali zwroty z wygenerowanym kodem i informacją, że jest błędny, bo wklepali kod w paczkomacie, ale nie włożyli paczki, bo skrytka była za mała i anulowali (kod będzie wykorzystany).

Najlepiej na infolinię inpostu dzwonić.

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

@monia-lisa Trudno nam się odnieś skoro wszystko robisz dobrze więc tylko kontakt z INPOSTem

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

@monia-lisa Powody mogą być trzy. Przeterminowany kod - otrzymany ponad 14 dni temu, niepoprawnie wpisany kod, uszkodzony paczkomat. Idź do innego paczkomatu.

oznacz moderatorów

peter_mac
#8 Zapaleniec#

Nie, Inpost ma problem awarie juz od kilku tygodni z tym ze zwroty z Allegro i kod nie przechodzi w zadnym paczkomacie.

oznacz moderatorów

mikeza
#20 Guru#

Inpost jak każda firma w tym kraju nigdy nie przyzna się, że robi klientów w konia. Jak nie doliczają dziwnych dopłat, to znowu kody nie działają, ewidentnie coś nie gra, ale oczywiście słowa przepraszam nigdy nie usłyszymy.

______________________________________
Dobra rada zaczyna się od milczenia
oznacz moderatorów

DarkStoorM
#17 Koryfeusz#

@monia-lisa  Z ciekawości, spróbuj w pobliskim punkcie obsługi paczek

oznacz moderatorów