Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam wczoraj dostalam sms ze paczka jest umieszczona w paczkomacie gdy poszlam odebrac na ekranie pojawilo mi się ze paczka zostala odebrana ale nie prze ze mnie co ja mam zrobić jak odzyskac paczkę lub pieniadze prosze o pomoc
@xyz96 Jasne- niech sprzedawca tam jedzie i wyniucha- kto zajumał paczkę. Trochę dystansu- bo zaczynasz odpowiadać jak robot. R2-D2
@pulkownik66 Tak, sprzedawca ma wydać rzecz i jest odpowiedzialny za nią do tej chwili. Uszkodzenie i utratę przesyłki kupujący reklamuje u sprzedawcy.
@xyz96 Przydał by się jakiś przegląd okresowy. Tak trochę, po ludzku z wyrozumiałością /minimalną/. Nie. Regulamin to regulamin- uber alles.
@pulkownik66, może to generał, że taki regulaminowy😃
@konto zamknięte Obstawiał bym Cysorza, to taki inny Cesarz.
@pulkownik66, no tak, Cysorz to jest KTOŚ😂
@Knowhere Cysorz to ma klawe życie, no i wyżywienie klawe...............
To normalne, że "imperium kontratakuje". Zawsze tak było. Zasady są be, trzeba po ludzku, z dala od sprzedawcy. Już tu jeden taki doradzał, że jak dostaniemy poharatanego laptopa, kupujemy puszkę farby i malujemy, broń Boże z reklamacją do sprzedającego 🙂
@pulkownik66 Ale R2-D2 to Ty szanuj😁
"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄
@Knowhere Aaa bo mnie zmyliły /cyt: Sexmisja/- sorka, zachowałem się jak gówniarz.Obiecuję poprawę.
@pulkownik66 Akurat ten film to ja bardzo dobrze znam, więc nie musisz mnie wyjaśniać😏
"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄
@xyz96 Kontakt z infolinią InPost to tragedia. Nadałam przesyłkę zwrotną z zepsutym kablem ładującym do telefonu. Podałam także adres odbiorcy i mój oraz kod zwrotu. Tego samego dnia przesyłkę oddał mi pewien Pan, który odbierając swoją paczkę znalazł moją przesyłkę - do zajętej już skrytki, pracownik włożył paczkę. Dzwoniłam do InPost, ale nikt nie był mi w stanie pomóc - nie dostałam nowego kodu zwrotu, aż machnęľam na to ręką, bo ile można się użerać w tak dla InPost błahej sprawie. Oni nie potrafią lub nie chcą pomóc - gorzej, jak rozmowa z koniem przez telefon 😞 Nie angażowałam w to sprzedawcy, bo i tak nie wyczarowałby mi nowego kodu zwrotu. Jednym słowem paczkomat są super, ale gdy coś pójdzie nie tak, to klient ma przechlapane.
@Client:44768890 Złóż pisemną reklamację u sprzedawcy. Napisz, że nie otrzymałaś towaru pomimo odpowiednich komunikatów i próby podjęcia przesyłki. Wyznacz sprzedawcy dodatkowy termin wydania rzeczy i dodaj, że po jego bezskutecznym upływie zażądasz zwrotu wpłaty.
Dzwonilam do sprzedawcy on umywa rece powiedzial ze towar wyslal i on ze swojej strony zrobił wszystko jak potrzeba
Dzwonilam tez na infolinię do Inpostu powiedzieli ze zgloszenie przyjete prosze czekać dzis dzwonilam drugi raz z zapytaniem czy cos wiadomo oni powiedzieli ze paczki jeszcze nie znaleziono ale kurde sa kamery przy paczkomatach i widac czy ktos ta paczke odebral czy nie
I jeszcze jedno poszlam jeszcze raz pod paczkoman gdzies godzine pozniej i nie wiem jak ci kurierzy wkładają te paczki do tych skrzynek bo trzy skrzynki nie byly zamknięte otworzylam je z mysla ze może tam jest moja paczka ale niestety nie byly moje i jakby czlowiek byl inny to by zabral te paczki i mial wszystko w du... Ale odlozylam i podomykalam skrzynki a mojej paczki jak nie bylo tak nie ma
@Client:44768890 Ty nie musisz dzwonić do InPostu. Napisz to sprzedawcy w Dyskusji, a jeśli przesyłki nie będzie, po 14 dniach od zakupu wystąp o zwrot wpłaty z POK;
@Client:44768890, zadzwoń na infolinię będąc pod paczkomatem i poproś o żeby otworzyli ci skrytkę zdalnie. Jeżeli nie minął termin odbioru, to przesyłka może być w paczkomacie. 🙂
@Client:44768890 Nie dzwoń, tylko otwórz Dyskusję i to napisz; https://allegro.pl/dyskusje/nowa Po 24 godzinach poproś tam o pomoc pracownika Allegro - on zna zasady. Na pewno nie odeśle Cię z reklamacją do InPost.
Juz rozpoczelam dyskusie sprzedawca kazal sie skomtaktowac z Impostem jutro moge napisac do Allegro