Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam wczoraj dostalam sms ze paczka jest umieszczona w paczkomacie gdy poszlam odebrac na ekranie pojawilo mi się ze paczka zostala odebrana ale nie prze ze mnie co ja mam zrobić jak odzyskac paczkę lub pieniadze prosze o pomoc
@konto zamknięte W takim wypadku odpisze "Spie.......j" i co wtedy zrobisz?
@WREDZIA-W1 wtedy trzeba przeczytać mu regulamin
@Kaliope_Brzeg Kama masz punkcik 🙂
@konto zamknięte Ale zobacz jak od razu rzuciła się w wir postowania, jak tylko się okazało, że można dowalić sprzedającemu za indolencję przewoźnika😁
"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄
@Knowhere, wygląda na to, że sprzedający olał temat, ale najpierw przesyłka, a potem liczymy gwiazdki za obsługę. 😀
"Przykro mi, że masz takie doświadczenia, ale nie mam żadnego wpływu na wiedzę i postępowanie pracowników Inpostu"
Szkoda że ja jako nadawca paczki nie mogę tak napisać klientowi, który pyta o coś związane z paczką lub uszkodzeniem
Hipokryzja lv max..
@Client:44768890 Zainstaluj w telefon aplikację InPost do odbioru paczek, oczywiście na numer telefonu podany w zamówieniu. Zobacz czy pojawi się ta przesyłka w aplikacji. Sprawdź dokładnie w gotowych do odbioru również w odebranych. Jak będziesz miała w gotowych do odbioru - idź do paczkomatu i wciskaj "otwórz skrytkę zdalnie". Będzie to szybciej niż dzwonić na infolinie. Jak będziesz miała w odebranych - no to pozostaje tylko reklamacja. Ale bądź gotowa na to, że sprzedawca może zgłosić sprawę na policje. Nie wiem, o jakiej kwocie zamówienia chodzi.
Ok tak zrobie spróbuję. Zainstalowałam i tam pisze ze odrbrana niestety!!! A niech podaje, ja paczki nie mam pieniędzy tez niech to jak najszybciej wyjasnia kamery sa przeciez i wszystko widac
@Client:44768890, jeżeli przesyłka zaginęła, to reklamację musi złożyć sprzedający, to jego problem. Tobie powinien zwrócić wpłatę lub po raz drugi wysłać zakupiony przedmiot.🙂
Nie wim juz naprawdę kogo winić ja chce albo to co zamowilam akbi zwrot pieniedzy a tu wsztscy umywają rece
@Client:44768890 Nie musisz tu pisać co chwilę o tej sprawie. Masz otwartą Dyskusję, poczekaj na reakcję Allegro, temat musi się zakończyć pozytywnie. Sprzedawca odda wpłatę lub otrzymasz rekompensatę z POK. Na pewno Allegro nie będzie Cię odsyłać do InPost w poszukiwaniu tej paczki. Sklep nie może pisać w Dyskusji, że wysłał przesyłkę i nic go dalej nie obchodzi, pracownik Allegro mu to wytłumaczy 🙂
@Client:44768890, rozumiem, że Inpost nie otworzył ci skrytki zdalnie. Ewidentnie zawinił Inpost, ale odpowiedzialność jest sprzedającego, tobie należy się zwrot pieniędzy albo przedmioty z zamówienia. Jeżeli Inpost znajdzie zaginioną przesyłkę, to zwróci ją do nadawcy, a jeśli nie znajdzie, to wypłaci nadawcy odszkodowanie. Więc w interesie sprzedającego leży złożenie reklamacji, ty nie musisz tego robić, bo i tak Inpost nic ci nie zwróci, ani przesyłki, ani pieniędzy. Jeżeli założyłaś dyskusję, to spokojnie czekaj, aż włączy się pracownik Allegro. Możesz być pewna pozytywnego zakończenia sprawy.🙂
@Client:44768890 My również skontaktowaliśmy się z Inpostem w Twojej sprawie, ale otrzymaliśmy informację, że sprawa jest wciąż w trakcie weryfikacji przez oddział realizujący doręczenie.
HolaOla bardzo dziękuję mam nadzieje ze paczka w końcu sie znajdze.
Ja mam taką samą sytuację jak Pani, co zrobić?
Zgłosiłam na allegro i oni sie tym zajeli i pomogli odzyskałam paczke
Ja też tak mam