anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Problem z odebraniem kuponu podczas płatności BLIK

xKOSTEKx
#7 Wielbiciel#

Natknąłem się na taki problem.

1. Dodaję produkty do koszyka (od 1. sprzedawcy 1 sztuka, od drugiego 3 sztuki)

2. Podczas checkoutu wybieram kupon oraz płatność BLIK.

3. Widzę kwotę niższą o 10zł

4. Przepisuję kod BLIK, kwota nadal OK.

5. W momencie naciśnięcia przycisku potwierdzenia kodu, kwota nagle zmienia się na wyjaciową (bez kuponu), a do apki mobilnej idzie prośba o potwierdzenie transakcji z wyższą kwotą.

 

Dodatkowe info:

1. Próbowałem 2x

2. Apple Pay działa OK

3. Za pierwszym razem wymieniłem monety na kupony i kupon wygenerował się podczas checkoutu, za drugim razem próbowałem skorzystać z już wygenerowanego kuponu.

 

iOS 18.1 (iPhone 15 Pro)

Wersja apki: 7.96.0

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4

Client:128117527
#10 Popularyzator#

A ten kupon jest to tego towaru, co kupujesz?

oznacz moderatorów

xKOSTEKx
#7 Wielbiciel#

To jest kupon, który uzyskujesz za zebrane monety, na cały asortyment Allegro. Kwota widoczna w podsumowaniu jest obniżona o kwotę kuponu.

oznacz moderatorów

Sa_nova
Moderatorka
Moderatorka

@xKOSTEKx Spróbuj proszę w pierwszej kolejności odinstalować i zainstalować aplikację ponownie, jeżeli po tym kroku problem wciąż będzie występował to prześlij nagranie z kolejno wykonywanych kroków na adres e-mail: spolecznosc@allegro.pl (dodaj w wiadomości link do tego wątku). 

   Sandra
   Moderatorka
oznacz moderatorów

xKOSTEKx
#7 Wielbiciel#

Dzięki. Na chwilę obecną nie mam już kuponów, ale jak będę coś kiedyś tak kupował to spróbuję jeszcze raz i nagram 😉

oznacz moderatorów