Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Zakupiłam dwa płaszcze, nie otrzymałam przesyłki w terminie więc skontaktowałam się ze sprzedającym ponieważ nie było wprowadzonego numeru nadania. Usłyszałam iż przesyłka została nadana i w pn kurier do mnie dotrze. Ale tak się nie stało. Skontaktowałam się ponownie. Usłyszałam że chwilowy brak towaru w magazynie i zwrócą mi pieniądze. Pomijam fakt że wcześniej została wprowadzona w błąd, bo towar wogóle nie został nadany. Podałam nr konta, jednak zwrotu do dziś nie otrzymałam. Sprzedający nie odpowiada na moje wiadomości, nie odbiera tel, nie oddzwania. Gdzie mogę szukać pomocy w tej sprawie?
@martika_26 rozpocznij https://allegro.pl/pomoc/dla-kupujacych/problemy-transakcyjne/jak-rozpoczac-dyskusje-i-wyjasnic-prob... to szybko oddadzą kasę 🙂
@martika_26 Jeżeli zakup był na zwykłym Allegro to tu, sprzedający ma 24godz. na odpowiedź, później możesz poprosić obsługę o pomoc, wystaw odpowiedni komentarz żeby inni wiedzieli : https://allegro.pl/dyskusje/nowa