anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

problem z oficjalnym sklepem allegro

jacek7474
#9 Pomysłodawca#

mam problem z oficjalnym sklepem allegro - zakupiona konsola Xbox, po zgłoszeniu reklamacji, sklep niezasadnie ją odrzucił - zgłoszone były dwie wady, jedna zdaniem sklepu to wada mechaniczna - uszkodzone wejście HDMI - sklep twierdzi, że uszkodzenie jest mechaniczne (co jest niemożliwe, kabel wyjmowany był w sumie dwa razy, zawsze z należytą starannością) - w internecie bez trudu można znaleźć natomiast wiele informacji, że jest to typowe dla konsoli Xbox i stanowi wadę fabryczną - do drugiej wady nie chcą się w ogóle odnieść, chodzi o kontroler (pad), od jakiegoś czasu nie można z niego korzystać, samoistnie po jakimś czasie się wyłącza, sklep allegro unika odpowiedzi na moje pytania o reklamację tego pada  - stwierdzili, że ich zdaniem wszystko z padem jest w porządku, ale chyba nie jest skoro samoistnie się wyłącza - nie jest to raczej normą? 

czy ktoś miał podobne problemy z oficjalnym sklepem allegro? 

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2

xyz96
#21 Demiurg#

@jacek7474 Tu pisałeś to samo; https://spolecznosc.allegro.pl/t5/dyskusje-kupuj%C4%85cych/nieuznana-reklamacja/m-p/284440#M98060 i otrzymałeś pomoc.

Jeśli czas na Dyskusję minął, poproś o pomoc Allegro tu; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=65a29468-5e40-4672-a8d6-e0a1f77e6d3a&subjectId=5d429015-5...

Możesz też po czasie wystąpić o rekompensatę z Programu Ochrony Kupujących tu; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=6464910c-6c94-4a98-8205-c92e3ce82158&subjectId=460985e0-b...

Nie ograniczaj się tym, że chodzi o sklep Allegro. 

oznacz moderatorów

jacek7474
#9 Pomysłodawca#

niestety pomocy nie otrzymałem, wypełniłem ten formularz i cisza

oznacz moderatorów