Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry, piszę w sprawie problemu z oficjalnym sklepem allegro - zakupiona konsola Xbox, po zgłoszeniu reklamacji, sklep niezasadnie ją odrzucił - zgłoszone były dwie wady, jedna zdaniem sklepu to wada mechaniczna - uszkodzone wejście HDMI - sklep twierdzi, że uszkodzenie jest mechaniczne (co jest niemożliwe, kabel wyjmowany był w sumie dwa razy, zawsze z należytą starannością) - w internecie bez trudu można znaleźć natomiast wiele informacji, że jest to typowe dla konsoli Xbox i stanowi wadę fabryczną - do drugiej wady nie chcą się w ogóle odnieść. Dodam, że moje zgłoszenie było rozpatrywane przez Allegro - zgłoszenie nr "19376111", Pani Klaudia [edcyja] zaoferowała pomoc w tej sprawie i napisała, że skontaktuje się w tej sprawie ponownie z Oficjalnym Sklepem Allegro i mam czekać na wiadomość w tej sprawie, niestety żadnej odpowiedzi nie otrzymałem, dzisiaj natomiast otrzymałem przesyłkę, prawdopodobnie z konsolą, bez żadnej informacji, czy jest naprawiona i czy naprawiony jest pad do niej, sprawa ciągnie się parę tygodni, a ja nic nie wiem @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_
@jacek7474 Pisałeś już o tym; https://spolecznosc.allegro.pl/t5/dyskusje-kupuj%C4%85cych/nieuznana-reklamacja/m-p/284440#M98060
Jeśli nie możesz otworzyć Dyskusji, poproś o pomoc Allegro tu; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=65a29468-5e40-4672-a8d6-e0a1f77e6d3a&subjectId=5d429015-5... Sprzedawca otrzyma odpowiedni komunikat. Nie ma znaczenia, że to sklep Allegro.
Możesz też wystąpić o rekompensatę z Programu Ochrony Kupujących po 180 dniach. Pisz wtedy tu; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=6464910c-6c94-4a98-8205-c92e3ce82158&subjectId=460985e0-b...
@jacek7474 Cześć. Powinieneś otrzymać wiadomość mejlową z decyzją reklamacyjną.
Proszę Cię o jeszcze chwilę cierpliwości, otrzymaliśmy Twoje zgłoszenie w sprawie numer 19751049 i otrzymasz tam odpowiedź.
nie rozumiem jednak dlaczego allegro nie zawiesi funkcjonowania sklepu, który postępuje w ten sposób z Klientami - w ogóle nie odnieśli się do reklamacji, odesłali konsolę bez słowa wyjaśnienia - nie informują mnie o niczym, mocno psuje to wizerunek allegro
@jacek7474 Otrzymałeś decyzję reklamacyjną według której uszkodzenie wejścia HDMI nie jest wadą fabryczną, a usterka wystąpiła prawdopodobnie przy niewłaściwym włożeniu lub wyjęciu kabla, co spowodowało naruszenie połączeń wewnątrz złącza. W padzie nie stwierdzono usterek, na które wskazałeś - urządzenie działa poprawnie. Produkty zostały przesłane do autoryzowanego serwisu, a po weryfikacji urządzenie zostało odesłane kurierem DPD.
no i co mam teraz zrobić? uszkodzenie mechaniczne jest niemożliwe, kabel wyjmowany był w sumie dwa razy, zawsze z należytą starannością) - w internecie bez trudu można znaleźć natomiast wiele informacji, że jest to typowe dla konsoli Xbox i stanowi wadę fabryczną, co do pada - jak można twierdzić, że działa poprawnie, skoro nie działa - wyłącza się samoistnie - to nie jest normalne - przecież taka odpowiedź sklepu to jest ewidentne łamanie praw konsumenckich
allegro powinno tutaj interweniować, przecież nie można w ten sposób postępować
@jacek7474 Otrzymałeś na piśmie decyzję reklamacyjną w ciągu 14 dni od zgłoszenia reklamacji? Jeśli nie, Twoja reklamacja została uznana za zasadną z mocy prawa i Allegro musi spełnić Twoje żądania reklamacyjne.
nie wiem, czy na piśmie - w korespodencji przez platformę allegro, poza tym częściowo się jeszcze nie odnieśli - do tej wady pada - odpisali, że działa prawidłowo, ja na to że nie działa prawidłowo - i cisza
czy allegro to jest też oficjalny sklep allegro? czy dlatego nie chcą mi pomóc bo to to samo?
jeżeli chodzi o dokładne daty - reklamacja złożona 15 listopada (przez formularz pytanie do sprzedającego) - odpowiedź 1 grudnia - o odrzuceniu i że nie ma wady pada - w tym samym dniu moja odpowiedz - poźniej odpowiedź allegro, ale już tylko częsciowa, zignorowali całkowicie kestię wady pada - w ogole się do tego nie odnieśli
Dzień dobry, piszę w sprawie problemu z oficjalnym sklepem allegro - zakupiona konsola Xbox, po zgłoszeniu reklamacji, sklep niezasadnie ją odrzucił - zgłoszone były dwie wady, jedna zdaniem sklepu to wada mechaniczna - uszkodzone wejście HDMI - sklep twierdzi, że uszkodzenie jest mechaniczne (co jest niemożliwe, kabel wyjmowany był w sumie dwa razy, zawsze z należytą starannością) - w internecie bez trudu można znaleźć natomiast wiele informacji, że jest to typowe dla konsoli Xbox i stanowi wadę fabryczną - do drugiej wady nie chcą się w ogóle odnieść. Dodam, że moje zgłoszenie było rozpatrywane przez Allegro - kilka zgłoszeń nr "19376111", Pani Klaudia [edcyja] zaoferowała pomoc w tej sprawie i napisała, że skontaktuje się w tej sprawie ponownie z Oficjalnym Sklepem Allegro i mam czekać na wiadomość w tej sprawie, niestety żadnej odpowiedzi nie otrzymałem, natomiast otrzymałem przesyłkę, prawdopodobnie z konsolą, bez żadnej informacji, czy jest naprawiona i czy naprawiony jest pad do niej (boję się jej otworzyć, bo nie wiem czy jest naprawiona, czy nie i będę musiał ją odsyłać z powrotem), sprawa ciągnie się parę tygodni, a ja nic nie wiem, pisałem jeszcze kilkakrotnie do allegro, ale nie odpisują, co więcej okazuje się, że z racji tego, że reklamacja została złożona 15 listopada - a odpowiedź przyszła 1 grudnia - allegro powinno uznać moje roszczenia, niestety nie odpowiadają na żadne moje wiadomości, Proszę o pomoc, czy są jakieś fora gdzie można tę sprawę nagłośnić - przecież jest to jawne łamanie praw konsumenckich @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_
Witaj Mam podobny problem,czy mozesz mi wyslac zdjecie,badz skan dokladnie co Ci odpisali na ta reklamacje ?
w końcu naprawili i konsole i xbox, ale wymagało to sporo nerwów i dużo czasu, w sumie trzy miesiace, pomogła interwencja obsługi allegro, sklep odrzuca reklamacje z automatu
i konsolę i pada naprawili
@jacek7474, cieszę się, że finalnie sprawa zakończyła się pomyślnie. 🙂
a masz moze jeszcze gdzies maila,albo pismo,ktore Ci wysłało na poczatku z odrzuceniem reklamacji ?