anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Problem z opłaceniem zakupów

MAMY ROZWIĄZANIE!
Kulczan666
#8 Zapaleniec#

witam nie mogę wybrać żadnej metody płatności do płacenia zamówienia tylko komunikat że coś poszło niechaj spróbuj ponownie poźniej

oznacz moderatorów
14 ODPOWIEDZI 14
Pszczola2013
#12 Orędownik#

Poczekaj kilka minut i spróbuj ponownie później, nie kupuj po raz kolejny bo sprzedawca będzie miał kolejny zakup. Poczekaj cierpliwie i opłacać z zakładki "moje zakupy"

oznacz moderatorów
N_Nitka28
Moderatorka
Moderatorka

@Kulczan666 proszę, wykonaj poniższe kroki:
- Wyczyść przeglądarkę i usuń pliki cookies (tzw. ciasteczka). 

Jeśli korzystasz z aplikacji odinstaluj ją i zainstaluj ponownie. Następnie spróbuj opłacić zakupy ponownie.

   Nicol
   Moderatorka
oznacz moderatorów
Kulczan666
#8 Zapaleniec#

nie pomaga korzystam z aplikacji

oznacz moderatorów
N_Nitka28
Moderatorka
Moderatorka

@Kulczan666 Wyślij zrzuty ekranu z miejsca gdzie pojawia się problem. 

   Nicol
   Moderatorka
oznacz moderatorów
N_Nitka28
Moderatorka
Moderatorka

@Kulczan666 Doprecyzuj też z jakiego urządzenia korzystasz i z jakiej wersji aplikacji. 

   Nicol
   Moderatorka
oznacz moderatorów
Kulczan666
#8 Zapaleniec#

IMG_6038.jpeg

 iphone najnowsza wersja sprawdzałem czy są aktualizacje 

 

oznacz moderatorów
N_Nitka28
Moderatorka
Moderatorka

@Kulczan666 Czy jest to wersja aplikacji 8.10? Tę informację znajdziesz w zakładce Konto ---> O aplikacji ---> O programie. 

Wyślij zrzut ekranu z tej zakładki. 

   Nicol
   Moderatorka
oznacz moderatorów
SZAKAL991
#1 Nowicjusz#

IMG_8529.jpeg

oznacz moderatorów
Kulczan666
#8 Zapaleniec#

Kulczan666_0-1740080539238.png

 

oznacz moderatorów
Kulczan666
#8 Zapaleniec#

dodam że jak chce spłacić allegro pay to nie ma problemu 

oznacz moderatorów
SZAKAL991
#1 Nowicjusz#

 

IMG_8527.jpeg

oznacz moderatorów
SZAKAL991
#1 Nowicjusz#

IMG_8528.jpeg

oznacz moderatorów
N_Nitka28
Moderatorka
Moderatorka

@SZAKAL991 dziękuje za zrzuty. Otrzymałam informację, że mamy problemy techniczne związane z realizowaniem płatności w aplikacji z systemem IOS. 

Trwają pracę nad usunięciem problemu.

   Nicol
   Moderatorka
oznacz moderatorów
pawelego
#1 Nowicjusz#

U mnie to samo. iOS 18.3.1. Odinstalowałem. Nie pomogło. Nie działały także niektóre ustawienia konta. 

oznacz moderatorów