Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
witam nie mogę wybrać żadnej metody płatności do płacenia zamówienia tylko komunikat że coś poszło niechaj spróbuj ponownie poźniej
Poczekaj kilka minut i spróbuj ponownie później, nie kupuj po raz kolejny bo sprzedawca będzie miał kolejny zakup. Poczekaj cierpliwie i opłacać z zakładki "moje zakupy"
@Kulczan666 proszę, wykonaj poniższe kroki:
- Wyczyść przeglądarkę i usuń pliki cookies (tzw. ciasteczka).
Jeśli korzystasz z aplikacji odinstaluj ją i zainstaluj ponownie. Następnie spróbuj opłacić zakupy ponownie.
nie pomaga korzystam z aplikacji
@Kulczan666 Wyślij zrzuty ekranu z miejsca gdzie pojawia się problem.
@Kulczan666 Doprecyzuj też z jakiego urządzenia korzystasz i z jakiej wersji aplikacji.
iphone najnowsza wersja sprawdzałem czy są aktualizacje
@Kulczan666 Czy jest to wersja aplikacji 8.10? Tę informację znajdziesz w zakładce Konto ---> O aplikacji ---> O programie.
Wyślij zrzut ekranu z tej zakładki.
dodam że jak chce spłacić allegro pay to nie ma problemu
@SZAKAL991 dziękuje za zrzuty. Otrzymałam informację, że mamy problemy techniczne związane z realizowaniem płatności w aplikacji z systemem IOS.
Trwają pracę nad usunięciem problemu.
U mnie to samo. iOS 18.3.1. Odinstalowałem. Nie pomogło. Nie działały także niektóre ustawienia konta.