Problem z opłatą za towar kartą PREPAID city handlowy

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Wykonuje wszystko krok po kroku i po podaniu numeru CVV wyskakuje info "błąd przy potwierdzeniu płatności w banku (3D Secure)", jak moge rozwiązać ten problem?

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@kondzioplus Cześć. Spróbuj wyczyścić pliki cookies i zapisać kartę w ustawieniach konta, a następnie ponowić próbę opłacenia zamówienia. Jeśli już masz zapisaną kartę, to upewnij się, że podczas płatności wybierasz właściwą kartę.
Jeśli nie otrzymujesz wiadomości sms (autoryzacji), to nie jestem w stanie Ci pomóc, musisz skontaktować się z bankiem.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@kondzioplus Pamiętaj że po zapisaniu kart płatności niektóre opląty są pobierane automatycznie, także należy włączyć dwustopniowe logowanie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@kondzioplus W zależności od banku aplikacja 3D Secure wysyła info do potwierdzenia na przeglądarkę,. albo bank wymaga zainstalowanej aplikacji na telefonie. Jak nie masz to nie otrzymasz kodu do potwierdzenia. Sprawdź jak jest w Twoim banku.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
I tu jest problem, nie mam aplikacji ani konta w tym banku a karta PREPAID jest kartą, ktorą dostałem w pracy od firmy jako prezent, są na niej środki do wykorzystania, posiadam tylko fizyczną karte i PIN. Zakupy w sklepach z terminalem robię bezproblemowo.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@kondzioplus Banki zaczęły stosować zgodnie z dyrektywą Unii dodatkowe zabezpieczenia > właśnie 3d Secure > przy transakcjach przez internet > trzeba wpisać 6-cio cyfrowy kod > ale w aplikacji. Spróbuj dowiedzieć się w banku > wystarczy telefon na infolinię w poniedziałek> co z tym fantem. Jeżeli się nie da bez aplikacji, to nie wykorzystasz na Allegro.