anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Problem z płatnością - utrata monet

ewelina120167
#2 Obserwator#

01.01.2023r. dokonałam zakupu wykorzystując monety. Przy dokonywaniu płatności nie mogłam zalogować się do banku. W aplikacji mam nie opłacony zakup. Naciskając na podsumowanie nie ma żadnej reakcji, nie mogę przejść do zapłaty. Logując się na swoje konto w komputerze zakup nieopłacony, tylko jakimś cudem monety zniknęły i są rzekomo wykorzystane. Jak wykorzystane, jeżeli nie doszło do zakupu? @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

oznacz moderatorów
1 ODPOWIEDŹ 1

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@ewelina120167 Widzę, że zamówienie nr bfdbed00-89e9-11ed-a05a-c1f100ae0105 ostatecznie udało Ci się opłacić z wykorzystaniem kuponu. Rozumiem więc, że sprawa jest już nieaktualna?

   Natalia
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów