Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam wracam sie tutaj bo patrząc i czytając dyskusje widze ze są osoby które pomagają i są aktywne , a mój problem dotyczy płatności za dany produkt a manowicie chodzi o płatnąć kartą lub szybkim przelewem ,problem w tym ze mam nowy numer telefonu i dzisiajnrano wszystko zmieniałem by w razie co dzownic na mój aktualny numer i przy zakupie produku chciałem zapłacić kartą ale bym mały problem, ponieważ robiąc wszystko jak nalezy doszedłem do 3 kroku by zapłacic kartą i tak miałem czekać na smsa z kodem by tranzakcja została potwierdzona i czekam juz około pół dnia i nadal nie otrzymałem smsa. Nie wiem co robić i bardzo prosze o pomoc
Zmień nr telefonu w banku, anuluj płatność, ponów jak będzie w banku już zmieniony telefon 🙂