anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Problem z płatnością

Client:46012596
#7 Wielbiciel#

Witam wracam sie tutaj bo patrząc i czytając dyskusje widze ze są osoby które pomagają i są aktywne , a mój problem dotyczy płatności za dany produkt a manowicie chodzi o płatnąć kartą lub szybkim przelewem ,problem w tym ze mam nowy numer telefonu i dzisiajnrano wszystko zmieniałem by w razie co dzownic na mój aktualny numer i przy zakupie produku chciałem zapłacić kartą ale bym mały problem, ponieważ robiąc wszystko jak nalezy doszedłem do 3 kroku by zapłacic kartą i tak miałem czekać na smsa z kodem by tranzakcja została potwierdzona i czekam juz około pół dnia i nadal nie otrzymałem smsa. Nie wiem co robić i bardzo prosze o pomoc 

oznacz moderatorów
1 ODPOWIEDŹ 1

kostas11
#21 Demiurg#

Zmień nr telefonu w banku, anuluj płatność, ponów jak będzie w banku już zmieniony telefon 🙂

________
Κώστας
oznacz moderatorów