anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Problem z płatnościami.

Anouk2005
#8 Zapaleniec#

  @w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_ Dlaczego nie działa płatność kartą, przypisaną do konta od dwóch/trzech dni? Ciągle pojawia się komunikat, że "Błąd przy potwierdzeniu płatności w banku (3D Secure)", tymczasem nigdy wcześniej się nie pojawiał i transakcje się normalnie odbywały. O co chodzi? 

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3

Anouk2005
#8 Zapaleniec#
oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Anouk2005 ten błąd sugeruje raczej problem po stronie Twojego banku, więc skontaktuj się proszę z nimi. Czy termin ważności karty czasami nie minął? 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

Anouk2005
#8 Zapaleniec#

Termin ważności nie, ale rzeczywiście konieczny był kontakt z bankiem.

oznacz moderatorów