anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Problem z płatnościami

Client:77502750
#7 Wielbiciel

Witam .od jakiegoś czasu nie przechodzą moje płatności. Nic nie mogę kupić a niby płatność cala przebiega normalnie a później wyświetla się że płatność w toku Nie przechodzą żadne płatności w żadnym sklepie

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@Client:77502750 Czy kontaktowałeś się w tej sprawie ze swoim bankiem? 

   Wiktoria
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Client:77502750
#7 Wielbiciel

Nie .Bo inne płatności schodzą bez problemu 

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@Client:77502750 Potwierdź w swoim banku, że problem nie dotyczy np. ustawień lub limitów na koncie. Jeśli to nie rozwiąże problemu, daj nam znać której transakcji aktualnie dotyczy. 

   Natalia
   Moderatorka
oznacz moderatorów