Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Zamówiłem paczkę aby dostawa była do paczkomatu allegro. Miała być na czwartek a dziś wtorek i nie ma jeszcze
Proszę skontaktować się ze sprzedawcą.
@pato1899 Reklamację złóż sprzedawcy, to on odpowiada za terminy podane na aukcji. Możesz odstąpić od umowy na podstawie art. 5431 i zażądać niezwłocznego zwrotu wpłaty. Możesz też czekać - wybór należy do Ciebie.
Dzień dobry,
dziękuję za wiadomość.
Zgadza się, przy zakupie konsumenckim, to Sprzedający jest odpowiedzialny za przesyłkę do momentu jej dostarczenia i to on jest uprawniony do wyjaśnienia wszystkich nieścisłości, gdyby takie powstały podczas transportu, również w ramach Allegro One Punkt/One Box.
Pozdrawiam serdecznie 🙂
Pozdrawiam
// Marcin F
Zespół Allegro
Napisałem do sprzedającego to odpisał że powinienem skontaktować się a Allegro bo to ich wina że paczka się spóźniła
@pato1899 sprawdziłam przesyłkę w zamówieniu nr. 8b993b32-5b71-11ec-b5f7-8d785546a32f, wygląda na to, że problem leży po stronie przewoźnika UPS, ponieważ przesyłka ma cały czas satus "w drodze" i zmieniono datę doręczenia. W tej sytuacji przy zakupie konsumenckim to sprzedający powinien wyjaśniać problem z dostarczeniem przedmiotu.