Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam
Rozpocząłem dyskusję ze sprzedawcą w związku niesprawiedliwymi praktykami sprzedającego i mam problem z pomocą Allegro. Zgłosiłem się o pomoc dwukrotnie ponieważ wypowiedzi nie odnoszą się do przedstawionych argumentów, nie mają ładu, składu i działają na moją niekorzyść. Mam podejrzenie, że nie pisze ich człowiek. Czy spotkaliście się z podobnym problemem?
Cytaty:
"Przykro mi, że zgłasza Pan, że otrzymał Pan zamówienie jest niezgodna z umową, widzę że Sprzedawca zdeklarował się rozwiązać Pana sytuację."
"reset31,wiem, że zależy Panu na jak najszybszybszym rozwiązaniu sprawy reklamacji"
Oczywiście. To piszą boty
@reset31 Cześć. Zapoznałam się z przebiegiem tej dyskusji. Jak zapewne wiesz, sprzedający ma 24 godziny na odpowiedź, zatem poczekaj proszę cierpliwie na jego stanowisko w sprawie (od Twojego pytania dotyczącego zamówienia kuriera minęły dopiero dwie godziny).
Cześć, dziękuje za zaangażowanie, oraz proszę o interwencję dotyczącą ww. sytuacji. Niestety szukając informacji w Google o firmie, znalazłem same negatywne opinie. Podałem w dyskusji jedyne, słuszne rozwiązanie problemu, które każdy uczciwy sprzedawca zaakceptowałby bez mrugnięcia okiem. Tutaj ewidentnie widać brak etyki i próbę kombinowania nie wiadomo czego. Dodatkowo mam podejrzenia, że celowo został wysłany inny produkt po to, aby nie doszło transakcji, gdyż cena została zmieniona zaraz po zakupie.
@reset31 Skorzystaj z możliwości poproszenia o pomoc pracownika Allegro w dyskusji.
Z ciekawości zapytam co to za niesprawiedliwe praktyki?
I co nie da się dogadać z BOTem? Tak działają teraz Allegro i sprzedajacy.