anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Problem z przekierowaniem

mappet1
#1 Nowicjusz#

Dobry wieczór.. mam problem z przekierowaniem na stronę banku po dokonaniu zakupu.. tzn. strona niby się ładuje, ale nie mogę przejść przez logowanie i ostatecznie zakup pozostaje nieopłacony.

czy ktoś ma podobny problem bądź wie jak go rozwiązać ??

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@mappet1 Cześć 🙂 Na początku zalecam standardowe czynności, czyli wyczyszczenie plików cookies, sprawdzenie sytuacji na innej przeglądarce i w trybie incognito, a także zaktualizowanie przeglądarki. Jeśli korzystasz z aplikacji, to również koniecznie ją zaktualizuj. Daj znać, czy udało Ci się opłacić zamówienie. 

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

@mappet1 Problem z reguły jest albo z przeglądarką albo śmieciami.

oznacz moderatorów