anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Problem z reklamacją, przekroczony termin rozpatrzenia i brak reakcji sprzedającego

OhmycatCube
#7 Wielbiciel#

 

Dzień dobry,
Wysłałem wadliwy towar zgodnie z poleceniem Sprzedawcy. Minął termin rozpatrzenia reklamacji. Potrzebuję pilnie działającego sprzętu. Piszę w tej sprawie w czacie dyskusji:

Dzień dobry,
wysłałem do Państwa 29 grudnia 2021r. reklamowany laminator. Minęło ponad 2 tygodnie i nie mam laminatora i informacji zwrotnej. Będę wdzięczny za szybkie wyjaśnienie sytuacji i wysłanie poprawnie działającego laminatora.
Pozdrawiam
Maciej [edycja]

Sprzedawca nie reaguje natychmiastowo, ale w dalszym ciągu zwleka, pisząc:
Dzień dobry, wiadomość otrzymałem i przekazałem do odpowiedniego działu
(serwis/zwroty/pomoc techniczna),
wrócimy z odpowiedzią najszybciej jak to możliwe,
prosimy o chwileczkę cierpliwości na zapoznanie się ze sprawą oraz podjęciem odpowiednich kroków,
Pozdrawiam
Michał [edycja]

Ja:

Nie chcę dłużej czekać. Czas na zapoznanie się ze sprawą i jej załatwieniem minął ok tydzień temu. Pilnie potrzebuję sprawne urządzenie. Jeżeli nie będę miał informacji o do godziny 9:30, że zwracają Państwo dzisiaj sprawne urządzenie to po prostu kupię nowe urządzenie u Państwa i proszę o zwrot pieniędzy za zakup reklamowanego plus koszt przesyłki 14,39 plus różnica w cenie Laminatora między moim...


Później pyta się o nr przesyłki, bo nie mogą znaleźć. Odpowiadam natychmiastowo łącznie z godziną odebrania.
 
Zakupiłem nowy towar i oczekuję zwrotu pieniędzy i kosztów związanych z reklamacją. Czekam kolejne dnie i cisza.

Kiedyś była możliwość skorzystania z pomocy w dyskusji allegro, teraz nie widzę takiej opcji. 

Pozdrawiam
Maciej [edycja]



oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5

xyz96
#21 Demiurg#

@OhmycatCube Dyskusję otworzysz tu; https://allegro.pl/dyskusje/nowa 

Sprzedawca ma 14 dni na rozpatrzenie reklamacji, jeśli tego nie zrobi, reklamacja z mocy prawa jest uznana za zasadną i sprzedający musi spełnić twoje żądania przedstawione w piśmie reklamacyjnym. Czas na rozpatrzenie reklamacji biegnie od momentu powiadomienia sprzedawcy o wadach. Warunek jest jednak taki, że reklamujesz na podstawie RĘKOJMI, a nie żadnych gwarancji. 

Otwórz Dyskusję i poproś tam o pomoc pracownika Allegro, napisz, że reklamowałeś na podstawie rękojmi, chyba że sprzedawca rękojmię w aukcji wyłączył. 

Jeżeli reklamacja będzie bezskuteczna, Allegro Ci nie pomoże, wystąp o rekompensatę z Programu Ochrony Kupujących; https://allegro.pl/program-ochrony-kupujacych/wybor-zamowienia

oznacz moderatorów

OhmycatCube
#7 Wielbiciel#

Dziękuję,
mam tego świadomość, a jednak, niestety, dałem się zwieść: Sprzedawca na czacie poinformowalł mnie, że: "Jeśli chcesz zgłosić swoje urządzenie do naprawy bądź reklamacji zapraszamy do wypełnienia naszego formularza internetowego." Okazało się, że ten formularz był gwarancyjny, czego po prostu nie doczytałem 😕
Tak czy inaczej dziękuję za odpowiedź. Bardzo cenna jest informacja o możliwości wystąpienia z wnioskiem o rekompensatę. 
Dziękuję 
Pozdrawiam
Maciej



Wyszło to po tym, jak napisałem na grupie: 

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@OhmycatCube wciąż możesz skorzystać z naszej pomocy w dyskusji. Widzę, że dyskusja do zamówienia nr c33f7e85-4b83-11ec-bbc6-9f760863fd3d została zakończona, a ponieważ nie określiłeś się czy problem został rozwiązany oznaczyliśmy ją jako rozwiązaną. Nie mamy możliwości jej wznowienia, ale jeśli będziesz potrzebował naszego wsparcia, napisz proszę tutaj

   Monika
   Moderatorka

   Jak dostawa na czas - to Allegro!
   Wybieraj spośród tysięcy produktów i zamawiaj z dostawą przed Świętami.
oznacz moderatorów

OhmycatCube
#7 Wielbiciel#

Dziękuję bardzo za odpowiedź,
jeżeli będę potrzebował pomocy to oczywiście się zgłoszę, dziękuję za link. 
Przy okazji chciałbym wyrazić swoją opinię, że traktowanie dyskusji jako rozwiązanej w momencie, kiedy osoba, która zainicjowała rozmowę nie oznaczyła jej jako rozwiązanej, jest nielogiczne (i tym samym nieintuicyjne), i, niestety, w moim przypadku (jestem więcej niż pewny, że nie tylko w moim) skutkuje taką sytuacją.
Pozdrawiam
Maciej

oznacz moderatorów

AGD-SERVICE
#13 Ambasador#

Hehh... widzę, że trafiłeś na "dużego" sprzedawcę, za którym stoi serwis Allegro. Ja miałem bardzo prostą sytuację - kupująca kupiła w marcu komorę mielenia do maszynki Zelmer. W grudniu odesłała ją do reklamacji, komora wróciła używana,  odrapana nożem z resztek mielonego i zaschłego mięsa,  uszkodzona ostrymi narzędziami.  Niestety, kupująca była "sprytna " - odesłała używaną komorę, wiedziała kiedy odesłać - w gorącym czasie przed świętami Bożego Narodzenia. Odesłała nawet w tym opakowaniu, w którym ją wysłałem   w marcu. Niestety - grudzień to bardzo ciężki miesiąc. "Przeciągnąłem " termin rozpatrzenia reklamacji, generalnie powinna być rozpatrzona negatywnie. Niestety - ze strony Allegro nastąpił "blok" na konto- nie rozpatrzyłeś reklamacji w terminie - czyli rozpatrzyłeś pozytywnie. 

Porada na przyszłość -rozpatrujcie reklamacje w terminie - nie ważne jak.

oznacz moderatorów