anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

problem z reklamacją

StolarzPL
#9 Pomysłodawca#

Witam wszystkich allegrowiczów,

Mam taki problem zakupiłem słuchawki u pewnego sprzedawcy i niestety po otrzymaniu zamówienia okazało się że słuchawki są wadliwe oczywiście odesłałem je na reklamację i po kilku dniach otrzymałem kolejną parę jednak po raz kolejny okazało się że i te słuchawki są również wadliwe i ponownie je odesłałem. Dnia 16.04 sprzedający otrzymał moją przesyłkę (mam potwierdzenie nadania) i od tamtego czasu nie mogę się doprosić o wysłanie kolejnej i tym razem sprawnej pary. Najpierw się dowiedziałem że pracownicy magazynu muszą sprawdzić czy słuchawki są rzeczywiście uszkodzone, potem kilka dni ciszy i dziś dostałem wiadomość od sprzedającego czy mam uwaga "ekspresowy paragon"?? Dodam tylko że słuchawki które zamawiałem były wysyłane z Polski ze Szczecina ale jak się okazało sprzedający [edycja] ma swoją siedzibę gdzieś w Chinach 😞 Czy ktoś może poradzić ile można czekać na takie rozpatrzenie reklamacji? Jak mogę jeśli mogę to przyspieszyć? Czy może odrazu zgłaszać to gdzieś do allegro?

Z góry dziękuje za pomoc

Pozdrawiam

Marcin

oznacz moderatorów
14 ODPOWIEDZI 14

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@StolarzPL Najlepiej będzie, jeśli rozpoczniesz dyskusję. Sprzedający będzie miał 24 godziny na przesłanie wyjaśnień. Jeżeli tego nie zrobi, będziemy interweniować.

   Natalia
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

StolarzPL
#9 Pomysłodawca#

Dziękuje za info. Dyskusja rozpoczęta zobaczymy czy to coś pomoże.

oznacz moderatorów

konto zamknięte
Nie dotyczy

nie podajemy loginów 🙂 @nat_not, przełoczenje 😛

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@konto zamknięte Dzięki za czujność.

   Natalia
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

konto zamknięte
Nie dotyczy

@nat_not, spoko 😄 ale muszę ci ikonkę wymyślić 😮

@_HolaOla_ ma 🤗 bo jest tulisek 😄
@cloudcloud ma 🦎 bo ma kamelełona 😄

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

giphy (10).gif

   Natalia
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

konto zamknięte
Nie dotyczy

@nat_not 😪

@nat_not 😌

😄

oznacz moderatorów

StolarzPL
#9 Pomysłodawca#

Po rozpoczęciu "dyskusji" okazało się że sprzedawca wysłał ponownie sprzęt do mnie (podał nr przesyłki i stronkę do śledzenia) jak się jednak okazuje tym razem wysyłka nie jest ze Szczecina tylko z Chin 😕 normalnie ręce opadają 😞 jeszcze będą jaja jak się okaże że mam zapłacić jakieś cło na granicy jak to łaskawie kiedyś tam dojdzie do mnie. Czy ktoś się kiedyś spotkał z taką sytuacją na allegro?

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

W takiej sytuacji, gdy sprzęt był już naprawiany, wymieniany, masz prawo odstąpić od umowy i zażądać zwrotu wszystkich kosztów, także kosztów odesłania. Sprzedawca nie może zmienić Twojego żądania. Możesz się zgodzić na kolejną naprawę, wymianę, ale nie musisz.

oznacz moderatorów

StolarzPL
#9 Pomysłodawca#

Dzięki za info. Jeszcze czekam co odpiszą ale twoja propozycja jest kusząca 🙂

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

Art. 560 Kc  🙂

oznacz moderatorów

Client:27796513
#7 Wielbiciel#

Mam ten sam problem z Panem sprzedającym kupiłam bezprzewodowe słuchawki i były wadliwe, odesłałam i Pan ponownie wysłał mi te same wadliwe. Dziś odsyłam je z powrotem. Udało się Panu rozwiązać problem. Nie ukrywam że Pan sprzedający jest bezczelny i wmawia mi że podmieniłam pudełka.

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

@Client:27796513 Załóż Dyskusję; https://allegro.pl/dyskusje/nowa w niej opisz problem, poczekaj na reakcję sprzedawcy, po 24 godzinach poproś tam o pomoc pracownika Allegro. Zobaczysz, że sprzedawca nagle stanie się bardziej ugodowy. Zażądaj wymiany na towar sprawny lub zwrotu wszystkich kosztów, pisz, że to była REKLAMACJA, a nie odstąpienie od umowy. Wszystkie koszty reklamacji, w tym koszty odesłania towaru sprzedawca ma obowiązek Ci zwrócić. Za każdym razem w Dyskusji proś o pomoc Allegro.

oznacz moderatorów

Client:27796513
#7 Wielbiciel#

Dzięki. Mam nadzieję że uda mi się wygrać z tym Panem, i szczerze wolę żeby mi pieniądze oddał niż 3 raz ponownie odesłał mi ten sam wadliwy produkt.. Dzięki za info. Pozdrawiam. 

oznacz moderatorów