anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Problem z reklamacją

Client:33528770
#7 Wielbiciel#

Dzien dobry

W dniu 13.04.2023 kupiłam u sprzedawcy koneser_mix szczoteczkę elektryczną Philips. Niestety po niecałym roku szczoteczka przestała działać zgodnie z opisem. Napisałam do sprzedawcy w sprawie reklamacji. Poprosiłam, aby wsparli mnie w procesie reklamacji i zeby to sprzedawca odesłał szczoteczkę do producenta w sprawie naprawy. Szczoteczkę wysłałam 27.03.2024 do sprzedawcy. Od tamtego czasu nadal nie mam naprawionej szczoteczki.

Prosiłam niejednokrotnie, aby sprzedawca udostępnił mi dowód, że szczoteczka znajduje się w serwisie, ale zbywa mnie jedynie odpowiedzią "mogła Pani samodzielnie wysłać produkt do producenta". Napisał też , że naprawa może potrwać min. 30 dni Na głównej stronie firmy Philips jest napisane, ze naprawa trwa około 14 dni roboczych. Ja od kiedy odesłałam szczoteczkę do sprzedawcy czekam już 37 dni roboczych. Proszę o wsparcie w tej sprawie, bo nie widzę nadziei w proklienckiej postawie tego sprzedawcy i nie wiem kiedy mogłabym się spodziewać naprawy. Wątpie już w to czy w ogóle zostanie naprawiona.

Otworzyłam dyskusję na allegro, która została zamknięta 47 dni temu (Minęło już 47 dni od rozpoczęcia Dyskusji, a Kupujący nie określił, czy udało mu się rozwiązać problem. W związku z tym uznaliśmy sprawę za rozwiązaną i zakończyliśmy ją.). Chciałam ją otworzyć ponownie, ale nie mogę. Wchodząc w dyskusję i wybierając dyskusję, która mnie interesuje, nie mam przycisku  [zgłoś ponownie problem]. Mam jedynie "Napisz do nas". Napisałabym, ale muszę wybrać produkt, którego dotyczy dyskusja, a takiego nie mam w historii, chociaż to był zakup w 2023 roku.

Pozdrawiam

Marzena

oznacz moderatorów
14 ODPOWIEDZI 14

LEW433
#21 Demiurg#

Otwierasz dyskusję a nie czytasz regulaminu jej, tak po 30dniach jest ona zamykana, ale jest możliwe jej powtórne otwarcie: @w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_ zawsze należy po 14dniach- jest taka opcja, dyskusję odznaczyć jako nierozwiązana.

oznacz moderatorów

ko_alka
Moderatorka
Moderatorka

@Client:33528770 Cześć Marzena, podaj mi proszę numer tego zamówienia — zgłoszę dla Ciebie konieczność wznowienia tej dyskusji. Nie martw się, nie zostawimy Cię bez pomocy! 

Ola
Moderatorka

  _____________
  Wypełnij ankietę i daj znać, co myślisz o Allegro Gadane! 🙂
oznacz moderatorów

Client:33528770
#7 Wielbiciel#

Nr zamówienia: c78a1a11-da32-11ed-ab75-396a5f7b8a9d

oznacz moderatorów

Client:33528770
#7 Wielbiciel#

@ko_alka czy udało się Tobie wysłać do mnie zgłoszenie o wznowienie dyskusji? Gdzie mogę to znaleźć? Niestety w zakładce "Dyskusje" nadal nie widzę opcji "zgłoś ponownie problem".zrzut.png

 

oznacz moderatorów

ko_alka
Moderatorka
Moderatorka

@Client:33528770 Tak, wysłałam zgłoszenie i czekam na odpowiedź. Proszę o chwilę cierpliwości. 🙂 

Ola
Moderatorka

  _____________
  Wypełnij ankietę i daj znać, co myślisz o Allegro Gadane! 🙂
oznacz moderatorów

ko_alka
Moderatorka
Moderatorka

@Client:33528770 Dyskusja została wznowiona 🙂 

Ola
Moderatorka

  _____________
  Wypełnij ankietę i daj znać, co myślisz o Allegro Gadane! 🙂
oznacz moderatorów

az1rael
#21 Demiurg#

@Client:33528770 trzeba bylo zglosic reklamacje na niezgodnosc z opisem u sprzedawcy a nie bawic sie w odsylanie do sprzedawcy na gwarancje szczoteczki zgodnie z prawem nie mozna miec toczacej sie reklamacji u sprzedawcy i u gwaranta bo mogloby to akutkowac podwojnym zadoscuczynieniem i oskarzeniem o oszustwo wiec czekasz az gwarant naprawi ci szczoteczkę. Napisz do gwaranta pismo czy dostal reklamacje od sprzedawcy w twoim imieniu

oznacz moderatorów

Client:33528770
#7 Wielbiciel#

Teraz już człowiek mądrzejszy, pewnie kolejny raz bym tak zrobiła. Zastanawiam się czy jest jakiś deadline, w którym sprzedawca powinien rozpatrzyć reklamację i odesłać naprawiony towar lub zwrócić pieniądze?

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

@Client:33528770 Poczekaj na pomoc Allegro, składaj reklamację u sprzedającego poprzez dyskusję i jej pilnuj, możesz tylko zyskać na tym.

oznacz moderatorów

az1rael
#21 Demiurg#

@Client:33528770 no pewnie jest napisane w karcie gwarancyjnej produktu i nie sprzedawca a gwarant bo wysłałaś towar na gwarancję za pomocą sprzedawcy. Wygooglaj kartę gwarancyjną na ten model z netu może się uda lub napisz mail do producenta by ci podał bo jak znam życie to karta gwarancyjna fizycznie pojechała z szczoteczka w opakowaniu na gwarancję

oznacz moderatorów

Client:33528770
#7 Wielbiciel#

Nie miałam w opakowaniu karty gwarancyjnej i nie miałam faktury. Nie pamiętam już czy był paragon. Problem był tego typu, że nie miałam paragonu, więc nie mogłam samodzielnie zgłosić reklamacji do producenta. Sprzedawca natomiast napisał, że może wysłać produkt do naprawy na bazie nr zamówienia. 

oznacz moderatorów

Client:33528770
#7 Wielbiciel#

Gwarancja na ten produkt wynosi 24 miesiące, ale nie chodzi mi o czas, w którym mogę reklamować produkt. Chodzi mi o czas, w którym sprzedawca powinien naprawić i odesłać produkt lub jeśli nie można naprawić to zwrócić pieniądze.

oznacz moderatorów

az1rael
#21 Demiurg#

@Client:33528770 napisz do producenta o podanie ci czasu naprawy gwarancyjnej dla tego urządzenia

oznacz moderatorów

pecela
#16 Inspirator#

Sprzedawca nie jest stroną w przypadku gwarancji. W tym przypadku gwarancja udzielana jest nabywcy końcowemu, a nie sprzedawcy. Kupujący chcąc skorzystać z gwarancji powinien skontaktować się z najbliższym serwisem Philipsa w celu zgłoszenia reklamacji.

A co do terminów to zazwyczaj jest to 14 dni, chyba że naprawa jest skomplikowana lub wymaga sprowadzenie części. Terminy liczymy od dnia dostarczenia reklamowanego produktu na adres wskazany w karcie gwarancyjnej lub do autoryzowanego serwisu.

 

oznacz moderatorów