Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Ciągle mam problem z uzyskaniem faktury za zakupione towary. Czy tak trudno jest przesłać fakturę jeśli zaznaczę opcję, że chcę otrzymać fakturę i napiszę dane do faktury. Nie wiem czy trafiam na opieszałych sprzedawców ale póki co w polskim prawie podatkowym jest obowiązek wystawiania przynajmniej faktury uproszczonej by rozliczyć się z VATu.
@TATLOKbo nie muszą jej drukować i wysyłać listownie. Listonosze za darmo nie chodzą od drzwi do drzwi.
@Client:47062394, pamiętaj, że okres świąteczny był czasem wzmożonego ruchu u wielu Sprzedających. Gdybyś jednak miał w przyszłości problem z uzyskaniem faktury, warto po kilku dniach od zakupu przypomnieć się Sprzedającemu mailowo lub za pośrednictwem Centrum Wiadomości. Jeśli to nie podziała, możesz otworzyć Dyskusję. Sprzedający musi w niej odpowiedzieć w ciągu 24 godzin, a Ty w razie potrzeby możesz poprosić o wypowiedź pracownika Allegro.
Dodam, że w naszym Regulaminie nie ma limitu czasowego na wystawienie faktury przez Sprzedającego. Obowiązują go w tym zakresie przepisy prawne, mówiące o tym, że fakturę należy wystawić nie później niż 15 dnia od zakończenia miesiąca, w którym dokonano sprzedaży (zgodnie z tym, co napisał @Qwin_sklep).
"warto po kilku dniach od zakupu przypomnieć się Sprzedającemu mailowo lub za pośrednictwem Centrum Wiadomości. Jeśli to nie podziała, możesz otworzyć Dyskusję. "
Szkoda ze klienci najpierw otwierają dyskusję, jak np. mają pytanie co do sprzętu już po zakupie, zamiast skontaktować się przez mail/centrum wiadomości lub zwykły telefon.
Kupujący uważają, że otwarcie dyskusji to normalny kontakt ze sprzedawcą!
Allegro powinno wystosować krótką wiadomość e-mail do użytkowników z legendą, co jest do czego.
Dyskusja - problemy z zakupem/sprzedawcą
Centrum wiadomości - kontakt bezpośredni ze sprzedawcą
e-mail - kontakt bezpośredni ze sprzedawcą
Ludzie potrafią po zakupie otworzyć dyskusję i zapytać, czy dany produkt dojedzie przed weekendem (zamówiony w piątek).
Serio?
@mr_oma Zakup 24 maja, wysyłka towaru w tym samym dniu, faktura wysłana mailem 30 maja. W dniu 6 czerwca komentarz negatywny o treści:
"brak dowodu zakupu w paczce i w wiadomości e-mail co może świadczyć o unikaniu zapłaty podatku VAT. UWAŻAJCIE NA TEGO SPRZEDAWCE PONIEWAŻ NIE JEST UCZCIWY W STOSUNKU DO KUPUJĄCYCH"