Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
witam,sprzedalem przedmiot wygenerowalem etykiete na inpost bylem w 2 punktach i nie moge wyslac paczki nie dziala kod
W punktach paczki powinny już przechodzić, u mnie właśnie terminal zaczął wszystko przepuszczać, ale strasznie długo mielił skan nawet dwóch paczek. Nie wiem tylko jak z paczkomatami. Na stronie InPostu nadal widnieje info, że pracują nad rozwiązaniem problemów.
No nic, zobaczymy w przyszłym tygodniu jak tam statystyki.
Z paczkomatami to u mnie włożone o 8 do paczkomatu wszystkie smartowe mają status Wyjęta przez kuriera, pozostałe nadal Umieszczona w paczkomacie. I teraz pytanie czy kurier wyjął tylko smarty, czy wyjął wszystkie a statusy zwykłych nie zaktualizowały się. 😊
@Kaliope_Brzeg No nic, chyba zbyt wcześnie pochwaliłem... nawet kurier nie przyjeżdża po paczki, a towar leży. Mogłem kogoś wysłać do paczkomatu
Mi sie na szczescie udało nadać rano. Ale też widac coś sie dzieje. Kurier odebrał normalnie lecz managerze paczkomatów nadal maja status "przygotowana przez nadawce". Natomiast w trackingu inpostu juz sa w oddziale. Na szczescie linki do przesylek prowadzą na tracking wiec klienci już widza że paczki ruszyły . Ale ewidentnie coś sie dzieje. Chyba z managerem paczkomatów.
Tak, awaria systemów inpost się dzieje 😕
Drodzy Klienci,
obserwujemy awarię naszych systemów. Pracujemy nad rozwiązaniem problemów i przywróceniem 100% sprawności naszych usług. O postępach prac będziemy informować na bieżąco.