Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_ Wczoraj dokonałem zakupu z płatnością ratalną i otrzymałem pozytywną decyzję kredytową. Na stronie banku widnieje informacja że zamówienie zostanie opłacone po przyjęciu do realizacji. Po kontakcie z bankiem potwierdzili że z ich strony jest ok i oczekują na potwierdzenie dostępności towaru. Od przeszło 15 godzin nic się nie ruszyło a przy próbie kontaktu z infolinią/ przez messenger dostaję tylko informacje o czasie jaki bank ma na podjęcie decyzji bądź że po prostu muszę czekać tylko za bardzo nie wiem na co..
@Client:28577855 konsultuję to i dam znać, gdy tylko otrzymam odpowiedź!
Samo przyznanie to nie jest gwarancja zakupu, środki muszą trafić do sprzedającego a On musi potwierdzić ze towar jest dostany i oferta nie uległa zmianie np: cena i wówczas zakup pojawi się w zakładce "Moje zakupy".
Zrozumiałe tylko od dłuższego czasu bank oczekuje na informacje o dostępności żeby wypłacić środki a nie wraca ona ze sklepu (nie wiem czy w tym wypadku musi to potwierdzić Allegro czy sprzedawca). W innych sklepach jest to raczej zautomatyzowany i szybki proces dlatego podejrzewam że tu po drodze mógł nastąpić jakiś problem techniczny na linii bank <-> sklep. Dodam że oferta jest dalej dostępna na Allegro
@Client:28577855 skonsultowaliśmy tę sprawę z operatorem i otrzymaliśmy informację, że środki nie zostały przekazane sprzedającemu (dlatego zamówienie nie jest zrealizowane), ponieważ operator czeka na środki od banku. W takiej sytuacji muszę poprosić Cię o cierpliwość.
W takim razie to jest błędne koło bo bank czeka z przekazaniem środków na potwierdzenie dostępności towaru (potwierdzone również na infolinii)
więc albo po drodze wystąpił jakiś błąd albo macie Państwo błędnie skonstruowany proces. Mam wrażenie że w kółko pisze/ mówię o tym samym i odbijam się od ściany („proszę czekać” ). Tymczasem od półtora dnia zamówienie wisi niezrealizowane, załamka
@Client:28577855 rozumiem, poprosiłam o dodatkową konsultację z operatorem płatności, dam znać, gdy otrzymam odpowiedź w tej sprawie!