Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam. Mam problem z zalogowaniem się do aplikacji mobilnej. Podczas próby zalogowania wyskakuje informacja "Wystąpił błąd. Prosimy spróbować ponownie później" - zauważyłem, że kilka innych osób ma ten sam problem co ja. Dodam tylko, że aplikacje mam uaktualnioną, tak samo jak system w telefonie. Na komputerze mogę bez problemu się zalogować. Z góry dziękuję za odpowiedź.
Konta nie ukradli? zapytaj mądrych: @w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_
@w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_ Nie mogę się zalogować do aplikacji, cały czas mi pokazuje „coś poszło nie tak”
@ArilsO @paullwall z jakiej wersji aplikacji dokładnie korzystacie?
Wersja na iOS 7.21.0
wczoraj dostałem maila o zresetowaniu hasła, ze być może moje hasło wyciekło. Dziś ustawiłem nowe hasło i nie mogę się zalogować. O dziwo, na przeglądarce chrom, loguje się bez problemu.