Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
Córka otrzymała prezent na gwiazdkę ubiegłego roku, toaletka od kupującego [edycja]. Był to prezent od córki ojca. Zamówienie docierało w kilku paczkach i różnych terminach. Ostatecznie toaletka została złożona i okazało się, że brakuje elementów, oczywiście dodatkowo słaba jakość drewna i się rozpadła zaraz po złożeniu, sprzedający stwierdził, że dole brakuje elementy... I tak wysyłał je 2 lub 3 razy... Zawsze nie te co trzeba lub uszkodzone, otrzymaliśmy nawet drzwiczki do pralki... Kupujący nie chciał zwrotu tego badziewia twierdząc, że dośle zupełnie nową toaletkę, przyszedł jeden kartonik, później dwa kolejne. Paczki są stosunkowo ciężkie więc jedna osoba się za to nawet nie zabierze... Oczywiście po rozpakowaniu... Okazuje się, że elementy są połamane, uszkodzone, uszczerbione itd... Prezent gwiazdkowy! Mamy maj!
Proszę, ojca córki, żeby to załatwia, bo w końcu wydał aż 600 zł. Które jest wyrzucone na śmietnik... Sprzedający [edycja] to porażka... Mam fakturę, ojciec córki umywa ręce od reklamacji itd, a z jego konta allegro był zrobiony zakup... Co robić? Jak się skontaktować z allegro?
Dziękuję za pomoc.
Anna
@aneczkabo03 Dlaczego aż tyle czasu czekacie z tą reklamacją? Jeśli nie minęło 180 dni od transakcji, z konta z którego dokonano zakupu otwórz Dyskusję; https://allegro.pl/dyskusje/nowa w niej zgłoś problem, zażądaj wymiany towaru na w pełni sprawny lub zwrotu wszystkich kosztów. Sprzedawca ma obowiązek udzielać odpowiedzi w Dyskusji. Powinien po odesłaniu towaru oddać Ci koszt odesłania lub odebrać towar własnym transportem i dostarczyć w pełni sprawny i kompletny, ewentualnie dosłać brakujące elementy tak, aby całość nie budziła zastrzeżeń. Po 24 godzinach od otwarcia Dyskusji poproś tam o pomoc pracownika Allegro, który zdyscyplinuje sprzedawcę i udzieli Ci wsparcia. Nie zamykaj Dyskusji do czasu ostatecznego załatwienia sprawy. Gdyby jednak nie było szans na porozumienie ze sprzedawcą, zamknij Dyskusję jako nierozwiązaną po 14 dniach i wystąp o zwrot środków z Programu Ochrony Kupujących; https://allegro.pl/program-ochrony-kupujacych/wybor-zamowienia
Po złożeniu wniosku sprzedawca otrzyma stosowny komunikat, zostanie poinformowany o możliwym nałożeniu ograniczeń na konto, więc szybko sprawę załatwi lub Allegro odda Ci pieniądze.
Oprócz otwarcia Dyskusji możesz też poprosić o pomoc Allegro przez ten formularz; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=65a29468-5e40-4672-a8d6-e0a1f77e6d3a&subjectId=5d429015-5... Lepiej jednak otwórz Dyskusję, to bardziej skuteczna metoda.
@aneczkabo03 Widzę że ten sprzedawca trochę oferuje więc na co czekasz, otwieraj spór ze sprzedawcą i żądaj pełnowartościowego towaru,sprzedawca ma wiele do stracenia, zapewne szybko rozwiąże problem: https://allegro.pl/dyskusje/nowa, a jak już nie chcesz to złóż wniosek do POK, Allegro gwarantuje bezpieczne zakupy: https://allegro.pl/program-ochrony-kupujacych/index
@LEW433 nie może otworzyc sporu ponieważ nie ma dostepu do konta z którego było kupowane.
@aneczkabo03 ja bym spróbował skontaktować sie ze sprzedającym poprzez pytanie do sprzedającego , dokładnie opisał czego brakuje i poprosił o dosłanie. Byc może sie uda.
Jeśłi nie to pozostaje Ci załatwić sprawe poprzez ojca córki który robił prezent. Zdaje sie że powinno Mu zależeć aby córka byla zadowolona z prezentu. Z tamtego konta może otworzyc dyskusje i reklamowac towar.
Jełsi nie zechce . Możesz spróbować pisać reklamacje pisemną na adres firmy, lub poprzez pytanie do sprzedającego - dołączyć kopie faktury i opisać problem. Taka reklamacja jest tak samo wazna jak reklamacja pisana przez dyskusje allegro. Moze sie uda. Powodzenia
NIe wiem tylko jak to jest w kwestii prawnej jeśłi to nie Ty dokonywałaś zakupu. Zależy na kogo jest wystawiona faktura. POczytaj o przepisach dotyczących reklamacji.
@_Likos_ Jak nie ma dostępu to jest problem, niestety.😕