Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Mam problem z dostawą zamówienia do punktu Allegro one box
Przesyłka powinna być dostarczona do 26.03.2024 . Nie uzyskałam odpowiedzi od sprzedawcy.
Jak skontaktować się z Allegro Protect w celu uzyskania zwrotu pieniędzy.
Numer zamówienia 10854090-e875-11ee-8cd9-fd9e55eeffae
No, następny, następna co sie pieni o dostawę poprzez Allegro 😉 No ale, jest **piiip**iście przecież .
@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_ Troszkę kultury przy wyrażaniu swojej opinii. Chyba znają Państwo pojęcie klient nasz Pan i trzeba go traktować z należnym szacunkiem . Nikt się tutaj nie pieni bo nie jest z mydła. Tylko jeżeli złożyłam zamówienie oraz zostało przeze mnie opłacone to należy mi się stosowne wyjaśnienie co do jej wysylki
Dlatego właśnie wszelkie pretensje proszę kierować w kierunku Allegro bo to ich serwis i ich dostawa. Niestety, to Allegro pani nie szanuje i nawaliło z dostawą własnym kurierem , do tego niestety słabym ale za to szeroko reklamowanym.
Oczywiście że problemem jest ten konkretny przewoźnik, ale jak to zwykle sprzedający pomijają istotny fakt, zgodnie z prawem za przesyłkę do chwili odebrania odpowiada sprzedający- firma.😜
nie wiem jak u innych, ale dla nas klient jest partnerem w handlu a nie "Panem". Niewolnictwo, przynajmniej oficjalnie zniesiono na świecie pod koniec XIX w.
A szacunek działa w 2 strony i do sprzedawcy i do kupującego.
@Client:72173932 Allegro protect tu nie pomoże.
Wszelkie pretensje kieruj do przewoźnika czyli do @Allegro_One (numer na infolinię 616 306 886) a nie do sprzedającego bo on tu nie ma żadnej winy za opóźnienia w dostawie 🙂
@Client:72173932 przesyłka została nadana wczoraj, sprzedająca oraz pracownik Allegro wypowiedział się w dyskusji. Na razie musimy poprosić Cię o cierpliwość.