Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, kupiłem słuchawki Apple na aukcji po otrzymaniu przesyłki okazało się że są podróbkami. Chce zwrócić słuchawki jednak minął 14 dniowy okres zwrotu i nie mogę tego zrobić bezpośrednio przez allegro, rozpocząłem dyskusje ze sprzedającym on przeprosił i podał namiary do odesłania paczki Inpostem. I teraz moje pytanie co w przypadku gdy odeślę towar z powrotem a sprzedający nie zwróci mi pieniędzy? Czy allegro jakkolwiek pomoże mi w ich odzyskaniu? Czy po prostu zaufać i odesłać słuchawki licząc ze sprzedający mnie nie oszuka.
Pomoże jak to zrobisz przez Allegro a najlepiej otwórz dyskusję i tam opisz w czym problem, składaj reklamację na niezgodność z opisem i już, na zwykłym Allegro tu: https://allegro.pl/pomoc/dla-sprzedajacych/wplaty-od-kupujacych-na-allegro-lokalnie/jak-zwrocic-kupu... na Al: https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/dyskusje/nowa?source=LOKALNIE
@LEW433 Zastanowiłeś się co piszesz? Po co wprowadzasz w błąd? Po co otwierać dyskusję? Ze słów wynika że już jest otwarta, nawet jak by nie była, to sprzedający zgodził się na odesłanie. Wspołpracuje.
Nie wynika że dyskusja jest przez Allegro i pisz co chcesz a jesteś sprzedającym i wy wprowadzacie kupujących w błąd, pouczaj innych.
@amitpo1104 Jak to uzgadniałeś ? Wiadomości przez allegro? Jeżeli tak, to spokojnie, allegro ma wgląd i Cię chroni. Co Ci napisał sprzedający? Bo to co zgłosiłeś to REKLAMACJA z tytułu rękojmi. Niezgodność towaru z opisem. Czego zażądałeś od sprzedającego?
Zabezpiecz dowody na nieoryginalność (np. foto). Handel podróbkami jest karalny, więc gdyby były problemy ze sprzedawcą będziesz miał haka.
Nie słuchaj sprzedających (to oni tu piszą) składaj reklamację i musi ją rozpatrzyć i składaj przez dyskusję Allegro.
Jeśli sprzedający nie zwróci kasy zamkniesz dyskusję jako nierozwiązaną i wystąpisz o zwrot z allegro protect.
Jeśli ma dobre konto (dużo pozytywów, malo negów) to powinien zwrocic bez problemu, aby móc dalej handlować podróbkami.