Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Szanowni kupujący , czy zgadzacie się z pozycją najwyższej jakości zamówionego zakupu, szanowania, dbałości i staranności w zrealizowaniu zamówienia dla kupującego jak najstaranniej i najszybciej..... ?
Kupujący w relacji lekceważania przez sprzedawców z praktyką w sprzedaży. Handel i doświadczenie przeciw kupującemu. POCZUCIE PEWNOŚCI i BEZKARNOŚCI to ich sposób na kupującego .
Mają gdzieś potrzebę, oczekiwanie, zadowolenie kupującego. Nie liczą się z relacją życiową kupującego, który dokonuje zakupu w jakim planie swoich potrzeb.
Sklep [edycja] Sprzedał mi gitarę z WADAMI. Niedomalowana część gitary, zacieki i nierówności w części drewnianej gryfu. Po zgłoszeniu sytuacji , lekceważący i milczący stosunek do obniżenia ceny po zakupie. Drwina i tupet w dyskusji i propozycja zwrotu z mozliwością zakupu innej gitary z wyższej półki, bez przeprosin i propozycji zadośćuczynienia. Pomoc allegro coś zrewolucjonizowała i dotyczy się spór o rozwiazanie relacji .... TAKIEGO OCZEKUJEMY MY KUPUJĄCY TRAKTOWANIA i NIEPEWNOŚCI KUPOWANIA ? ....Poproszę o wypowiedź na ten temat...... Pozdrawiam
Osobiście dziękuję za uczestnictwo. KUPUJĄCY POWINNI, ALE MERYTORYCZNIE i ZGODNIE Z FAKTAMI OPISYWAĆ I WALCZYĆ O SWOJE PRAWA PO ZAPŁACIE ZA KUPIONY TOWAR. KUPUJĄCY JEST W GORSZEJ SYTUACJI OD SPRZEDAJACEGO . MUSI WIERZYĆ OFERCIE i SPRZEDAWCY !!! POZDRAWIAM i FAJNYCH ZAKUPÓW, DOBREJ SPRZEDAŻY /przy takiej opcji /. Powodzenia
@mikeza ale u mnie 10 razy ten sam tekst jest? ja widzę jeden tylko 😄 wrzuć screena
@ZibiK30 miałem na myśli autora postu, który cały czas pisze te same zdania w każdym wpisie 🙂 to sugeruje, że może mieć trudności ze zrozumieniem Twojego wpisu.
@mikeza aaaa, może to jakiś niedopracowany bot, jeszcze z błędami w oprogramowaniu 😉
Dyskredytacja to nie metoda. ZAKUP POWINIEN BYĆ DOSTARCZONY PO ZAPŁACIE, DOBREJ JAKOŚCI BEZ WAD !!!!
Sprzedawco !
W całokształcie dyskusji widać o co mi chodzi. Proszę przeczytać całość.
Mój przypadek to zakup i oczekiwanie po zapłacie DOBREJ JAKOŚCI ZAMÓWIONEGO PRODUKTU-Gitary. Sprzedawca wiedział co wysyła , to było 1 moje pytanie w rozpoczętej dyskusji. Nie wysyła się WADLIWEGO TOWARU, aby zbyć ze stanu....
Wszystko na życzenie sklepu.....SPRZEDAŁBY TOBRY TOWAR , NIE BYŁOBY TEMATU. Tyle w temacie.
Świadoma sprzedaż z WADAMI.
Niekompetencja sklepu.
Zapłata za zamówienie.
Odbierasz paczkę i widzisz WADY i ZŁĄ JAKOŚĆ MALOWANIA, NIERÓWNOŚCI, ZACIEKI. Sprzedawca widział przed wysyłką towar i co ..... Przy zakupie o to mi chodziło !.
ZibiK30 doświadczaj takich zakupów i bądź SZCZĘŚLIWY . POWODZENIA 🙂
SPRZEDAWCA JAK BĘDZIE SPRZEDAWAŁ DOBRĄ JAKOŚĆ TO KUPUJACY NIE BEDZIE TEGO NAGŁAŚNIAŁ . ŚWIADOME WYSYŁKI WADLIWEGO TOWARU RODZĄ TAKIE SYTUACJE.
Zrozumienie wynika z wiedzy, a twój wpis ZibiK30 / KOPIA NA KOŃCU MOJEGO OPISU/
to wróżenie .....
Od początku :
Zamównie i zapłata=oczekiwanie jakości zamówienie bez WAD.
Odbiór zamówienia i gitara z wadami.
Rozspoczęta dyskusja.
Pytanie o sposób pakowania.
Odpowiedź ze sklepu: opakownie gitary orgonalne owiniete taśmą dla bezpieczeństwa transportu. Później wszystko ponownie owinięte czarną folią i taśmą na krawędziach i wokół.
Widział gitarę i zapakował z WADAMI.
Odpowiedziła mogę odesłać, ale w ofercie to jest KOSZT ZAMAWIAJACEGO.
Wysłał towar z WADI i MAM ODESŁAĆ NA WŁASNY KOSZT !
Z racji wad nie udziela zniżki za NIEWARTOŚCIOWY TOWAR i MOGĘ KUPIĆ DROŻSZĄ GITARĘ to stanowisko SPRZEDAWCY : MuzycznyMarket_PL.
Dyskusja dalej i włączając w to Allegro i zaczął dzwonić na telefo i drzeć "Mo..dę", na pytanie czy czytał dyskusję ....nie umiał odpowiedzieć....
Stanowisko moje sklep otrzymał w opisie dyskusji i czekam...
Oczekiwania zamówienia bez WAD i USZKODZEŃ PO ZAPŁACIE TO OCZEKIWANIE PONAD STANDARD ? . ZibiK30 , chcesz kupuj bóble , odyłaj, płać także za zwrot przesyłki, wystawiaj dobre opinie i zgadzaj się na wszystko.
Założę sklep : ZAPRASZAM NA ZAKUPY ....
@Client:80007735 Jak dla mnie to trochę nie właściwa metody dojścia do prostych skutków.
Coś jest nie tak z towarem, co może się zdarzać najlepszym producentom świata, nie mówiąc już o tych z niższej półki cenowej (towar zawsze tańszy dla tych których nie stać na towar najwyższej jakości)
Składamy reklamacje i prosimy o usunięcie wad.
- nie da się ich usunąć?
Prosimy o wymianę towaru na taki bez wad
- nie ma takiego?
Prosimy o zwrot kasy i zwracamy towar
- jest problem? proszę bardzo, można iść do sądu domagać się swojego i próbować tym samym ukarać nieuczciwego lub nierzetelnego sprzedawcę.
Wyczerpanie tych przesłanek (przynajmniej pierwszych dwóch) jest dla mnie zrozumiałe że można wylewać frustracje publicznie.
Jeśli kupuje tańszy towar to nie oczekuje, że będzie on na równi z droższym. Są często powody dla których taki sam towar posiada różne ceny.
, chcesz kupuj z wadami , odyłaj, reklamój ,płać i wystawiaj DOBRE OPINIE - NIE REAGUJ NA NIC !
--------------------------------------------
@Client:80007735 Jak dla mnie to trochę nie właściwa metody dojścia do prostych skutków.
Coś jest nie tak z towarem, co może się zdarzać najlepszym producentom świata, nie mówiąc już o tych z niższej półki cenowej (towar zawsze tańszy dla tych których nie stać na towar najwyższej jakości)
Składamy reklamacje i prosimy o usunięcie wad.
- nie da się ich usunąć?
Prosimy o wymianę towaru na taki bez wad
- nie ma takiego?
Prosimy o zwrot kasy i zwracamy towar
- jest problem? proszę bardzo, można iść do sądu domagać się swojego i próbować tym samym ukarać nieuczciwego lub nierzetelnego sprzedawcę.
Wyczerpanie tych przesłanek (przynajmniej pierwszych dwóch) jest dla mnie zrozumiałe że można wylewać frustracje publicznie.
Jeśli kupuje tańszy towar to nie oczekuje, że będzie on na równi z droższym. Są często powody dla których taki sam towar posiada różne ceny.
@Client:80007735 Wiele razy jeszcze będziesz floodował wątek postem o tej samej treści?
EDIT
@_HolaOla_ @mr_oma Czy którąś z Was mogłaby zrobić porządek z tymi kilkunastoma powtórzonymi postami?
"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄
TREŚĆ JEST ZWIĘZŁA BO DOTYCZY PROBLEMU Z ZALEŻNOŚCIĄ :
1. SKLEP SPRZEDAŁ WADLIWY TOWAR
2. OTRZYMAŁ ZA TO ZAPŁATĘ
3 OFERTA SKLEPU WSKAZUJE W OPISIE NA PRODUKTY ZACHWALAJACE DOBRĄ JAKOŚĆ.
W TAKIEJ RELACJI NIE MOŻNA OPISYWAĆ NICZEGO WIĘCEJ BO TYLKO TYLE SIĘ WYDARZYŁO !
SPRZEDAWCA JAK BĘDZIE SPRZEDAWAŁ DOBRĄ JAKOŚĆ TO KUPUJACY NIE BEDZIE TEGO NAGŁAŚNIAŁ .
ŚWIADOME WYSYŁKI WADLIWEGO TOWARU RODZĄ TAKIE SYTUACJE.
KONIEC KOMENTARZA DO :
@Client:80007735 Wiele razy jeszcze będziesz floodował wątek postem o tej samej treści?
EDIT
@_HolaOla_ @mr_oma Czy którąś z Was mogłaby zrobić porządek z tymi kilkunastoma powtórzonymi postami?
@Client:80007735 twój wpis jak najbardziej nadaje się na sprawę sądową
nie szanujesz ludzi, obrażasz ich i jeszcze oczekujesz zadośćuczynienia, przeprosin?
ty poważnie?
Kupujący w relacji lekceważania przez sprzedawców z praktyką w sprzedaży. Handel i doświadczenie przeciw kupującemu. POCZUCIE PEWNOŚCI i BEZKARNOŚCI to ich sposób na kupującego .
- mimo że jako konsument masz specjalne uprawnienia do bezpłatnego zwrotu towaru złożenia reklamacji i itp - gdzie Sprzedawca nic z tego mieć nie będzie - straci dużo czasu, nic nie zarobi
Jak rozumiem przed zakupem wyraziłeś np: w rozmowie telefonicznej przed zakupem:
potrzebę, oczekiwanie, zadowolenie kupującego. Nie liczą się z relacją życiową kupującego, który dokonuje zakupu w jakim planie swoich potrzeb.
bo chyba nie oczekujesz, że Sprzedawca czyta Ci w myślach
@aragil @kostas11 czy @pinsplash dobrze Ci napisali
Ciekaw jeszcze jakie kwiatki wypisałeś w korespondencji ze Sprzedawcą
Sam sobie wpisami tutaj wystawiasz świadectwo jaką osobą jesteś
Chcesz jakości i dobrej obsługi i udanego zakupu porozmawiaj ze Sprzedawcą przed zawarciem transakcji i wypytaj o produkt
jak masz problemy z transakcją to jest bezpłatna pomoc organów konsumenckich
jak masz problemy z gniewem, jakimiś niepewnościami czy jakieś obawy to jest ktoś taki jak lekarz pierwszego kontaktu on cię skieruje do odpowiedniego specjalisty
jeżeli czujesz się oszukany to masz całe spektrum przepisów polskich, według których możesz działać
ja ci polecam starą biblijną maksymę "szanuj bliźniego swego jak siebie samego" a nie będziesz miał problemów ze Sprzedawcami
@Client:80007735 O, już nawet sądem Cię straszą i odsyłają do lekarza specjalisty 🙂
xyz96 widzisz to jest przypadek o którym wczoraj pisałem. Kupuje sie produkt z najniższej półki a potem ma sie pretensje że nie jest on tej samej jakości co produkty 3 krotnie droższe. Z tego co wiemy produkt jest w pełni funkcjonalny a sprzedawca zaproponował zwrot jełśi klient jest niezadowolony wiec co niby mógłby wiecej zrobic???? W tym przypadku jedynie klient może skorzystać z prawa zwrotu i zakupić produkt z wyższej półki oczywiscie takze w innej cenie.
Jakiej półki? Tu chodzi o gitarę. Co ma do tego jakaś półka i cena? Towar ma być zgodny z opisem, ze zdjęciami, niezależnie z jakiej jest półki i ile kosztował. I nie zwrot, tylko reklamacja.
https://allegro.pl/uzytkownik/MuzycznyMarket_PL/oceny?recommend=false&page=1
xyz96 cóż wytłumacze jak dziecku: są gitary za 100 zł robione w małej wiosce pod Pekinem i są gitary za kilka tysięcy robione przez renomowanych producentów. Nie można oczekiwac że jedne i drugie bedą tej samej jakości choć na zdjeciu będa wyglądały podobnie. Wiele porad które podajesz jest naprawde potrzebnych i skutecznych. Lecz duża ich część służy tylko zaognianiu konfliktów a szkoda bo potem stronami pozostaja kupuący i sprzedający ( to tak do przemyślenia) i to oni ponoszą skutki. Jełsi klient kupił gitare najniższej jakości nie może oczekiwac innej. A sprzedawca nie usunie wad których nie ma
@_Likos_ Daruj sobie 😄 Co mnie obchodzą jakieś wioski? Mnie interesuje opis i zdjęcia. W tej aukcji nie było napisane, że to niedomalowana tandeta z wioski.
Czego ma oczekiwać? Zgodności z opisem. Daruj sobie też te osobiste wycieczki, czemu to niby służą albo nie służą moje porady.
xyz96 to forum służy aby pomagac rozwiązywac konflikty A Twoje porady je bardzo często zaogniają. Tylko dlatego moja sugestia. Wieszł bardzo łatwo jest radzić i mędrkować jeśłi sie potem nie ponosi skutków.
@_Likos_ To nie jest wątek o mnie i moich poradach. Trzymaj się tematu i może już nie bij piany, bo Ty zacząłeś. Moje porady "zaogniają" sprzedawców, bo nie podoba im się wspieranie kupujących. Tak jest od początku AG.
Przypomnę Twój hit roku - "Komentarze powinny być zlikwidowane".
EOT.
@xyz96 kupujący wyraźnie napisał, że nie chce robić zwrotu ani reklamować, chce tylko żeby sprzedający oddał mu część pieniędzy i wtedy „wady” gitary przestaną mu przeszkadzać. 😏