Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Sprzedawca wystawił konto, które kupiłem. Niestety danych nie otrzymałem, lecz obiecał zwrot pieniędzy, bo powiedział, że tuż przede mną kupiła je już inna osoba. Sprzedawca jednak od 13 dni nic nie odpisuje i ani zwrotu pieniędzy, ani konta, które kupiłem nie dostałem. Wpłatę za konto dokonałem prawie 20 dni temu. Próbowałem złożyć wniosek, ale po wpisaniu wszystkich danych i naciśnięciu przycisku "złóż wniosek" kółko ładowania kręci się po czym znika, a wniosek nie zostaje złożony (próbowałem już z 10 razy). Co mam zrobić?
@Client:106630917, czy próbowałeś założyć Dyskusję?
Tak i nic to niestety nie pomogło
Zapytaj tu dlaczego: https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=6464910c-6c94-4a98-8205-c92e3ce82158 może składasz przez aplikację?
@Client:106630917 O które zamówienie chodzi?
(b05ec017-b21f-407e-8deb-8bb46fb83dcc) nie wiem czy o to chodzi
@Client:106630917 Widzę, że napisałeś już do nas dziś wiadomość w tej sprawie, więc poczekaj proszę na odpowiedź od naszego zespołu.