problem ze zwrotem kosztow

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
co mam zrobic.zwrocilam towar i oplacilam za wysylke.teraz sprzedajacy nie chce zwrocic kosztow wysylki .
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Client:82210846 Przy zwrocie towaru Ty opłacasz koszt odesłania i sprzedawca Ci tego nie zwraca. Jeśli sprzedający nie chce Ci zwrócić kosztów wysyłki do Ciebie, który powinien zwrócić, wyjaśnij to z nim w Dyskusji na Allegro. Przygląda się jej pracownik Allegro, którego w razie konieczności możesz poprosić o pomoc.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@xyz96 Jesteś pewien? Bo:
"Art. 23. prawa konsumenta Niedopełnienie przez przedsiębiorcę obowiązków informacyjnych
Sołtys Allegro
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Vryko Mało kto o tym nie informuje, dlatego przy odpowiedziach pomijam tę kwestię. Ponadto nie sądzę, aby pytająca była tego świadoma i o to właśnie jej chodziło.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@xyz96 Sądząc po przedsiębiorcy, któremu All uwaliło aukcje - a i wielu innych - śmiem wątpić w dobrą znajomość przepisów wśród sprzedawców.. Wolę podawać jednak pełne informacje. bo nie mam pojęcia, jak jest w tym przypadku.
Sołtys Allegro
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Proszzę: https://poradnikprzedsiebiorcy.pl/-kto-ponosi-koszty-zwrotu-oraz-wysylki-przesylki
Sołtys Allegro