anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

problem ze zwrotem kosztow

Client:82210846
#2 Obserwator#

co mam zrobic.zwrocilam towar i oplacilam za wysylke.teraz sprzedajacy nie chce zwrocic kosztow wysylki .

oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5

xyz96
#21 Demiurg#

@Client:82210846 Przy zwrocie towaru Ty opłacasz koszt odesłania i sprzedawca Ci tego nie zwraca.  Jeśli sprzedający nie chce Ci zwrócić kosztów wysyłki do Ciebie, który powinien zwrócić,  wyjaśnij to z nim w Dyskusji na Allegro. Przygląda się jej pracownik Allegro, którego w razie konieczności możesz poprosić o pomoc.

https://allegro.pl/dyskusje/nowa

https://allegro.pl/pomoc/dla-kupujacych/problemy-transakcyjne/jak-rozpoczac-dyskusje-i-wyjasnic-prob...

oznacz moderatorów

Vryko
#18 Luminarz#

@xyz96  Jesteś pewien? Bo:

"Art. 23. prawa konsumenta Niedopełnienie przez przedsiębiorcę obowiązków informacyjnych

Jeżeli przedsiębiorca nie spełnił obowiązków informacyjnych dotyczących opłat dodatkowych lub innych kosztów, o których mowa w art. 12 obowiązki informacyjne przedsiębiorcy ust. 1 pkt 5, lub kosztów zwrotu rzeczy, o których mowa w art. 12 obowiązki informacyjne przedsiębiorcy ust. 1 pkt 10, konsument nie ponosi tych opłat i kosztów."
______________
Sołtys Allegro
oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

@Vryko Mało kto o tym nie informuje, dlatego przy odpowiedziach pomijam tę kwestię. Ponadto nie sądzę, aby pytająca była tego świadoma i o to właśnie jej chodziło.

oznacz moderatorów

Vryko
#18 Luminarz#

@xyz96 Sądząc po przedsiębiorcy, któremu All uwaliło aukcje - a i wielu innych - śmiem wątpić w dobrą znajomość przepisów wśród sprzedawców..  Wolę podawać jednak pełne informacje. bo nie mam pojęcia, jak jest  w tym przypadku.

______________
Sołtys Allegro
oznacz moderatorów

Vryko
#18 Luminarz#
oznacz moderatorów