anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Problem ze zwrotem

Client:92793116
#7 Wielbiciel#

Opis problemu: Dzień dobry Zwracam produkt gdyż nie odpowiada mi, wybrałam sposób zwrotu przez pocztę Polską gdzie w aplikacji miałam informację, że zwrot jest za darmo. Wydrukowałam etykietę, pojechałam na pocztę a tam Pani mi mówi że ja muszę za tą przesyłkę zapłacić. Na etykiecie jest zaznaczone że koszt ponosi płatnik. Proszę o weryfikację gdyż zwrot miał być za darmo.

IMG_8361.png

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Client:92793116 dzień dobry! Bardzo mi przykro, że spotkała Cię taka sytuacja, jest to pomyłka pracownika Poczty. Nie powinnaś zapłacić za tę przesyłkę, jest już opłacona. 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Client:92793116
#7 Wielbiciel#

Co mam zrobić w sytuacji gdy pani na poczcie będzie się upierać że mam zapłacić ?

oznacz moderatorów