Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Odstąpiłem od umowy. Przesyłka została odesłana ( nota bene w tym samym dniu, w którym ją otrzymałem).
Skutecznie zatem odstąpiłem od umowy. Paczka została uszkodzona przez przewoźnika. Sprzedający spisał protokół.
Allegro przedłuża wypłatę środków i uzależnia ją od wyniku reklamacji.
Sprawa jest zgłoszona do Rzecznika Praw Konsumenta, jako rażące naruszanie prawa przez allegro.
Dochodzenie praw od przewoźnika to sprawa między allegro ( przesyłka smart) a przewoźnikiem. Nie byłem stroną. Mi się należy zwrot od Sprzedającego. Jeżeli się uchyla, powinno wypłacić allegro protect.
Ktoś miał podobne doświadczenie?
@kilawok5 Dostałeś od nas informacje w tej sprawie, więc nie mam nic więcej do dodania, poza informacją, że otrzymasz od nas decyzję w sprawie wniosku do Allegro Protect, gdy otrzymamy decyzję reklamacyjną od przewoźnika.
Dzisiaj była jakaś odpowiedź???? Znowu mylisz aukcje.
Czekam spokojnie aż wypowie się rzecznik. Zwrot mi się należy, a przetrzymywanie przez ponad miesiąc moich pieniędzy i wymaganie by konsument kredytował przedsiębiorcę jest rażącym naruszeniem prawa
To był smart. Nie mam możliwości wyboru przewoźnika etc
Tak miał, były opisane tu przykłady, a co jest powodem braku decyzji reklamacyjnej> 30dni na rozpatrzenie przez przewoźnika?
Tak, 30 dni a ja wcale nie chcę czekać, tym bardziej, że decyzja mnie nie wiąże. Nawet jak przewoźnik rozpatrzy negatywnie, mi przysługuje pełny zwrot
Tak i z pewnością otrzymasz ale Allegro czeka na odpowiedź przewoźnika, tego nie rozumiem a co na to moderacja: @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_
Do momentu odebrania paczki przez sprzedającego to Ty jesteś za nią odpowiedzialny (również podczas transportu przez przewoźnika).
Dobrze kombinujesz
Dochodzenie praw od przewoźnika to sprawa między allegro ( przesyłka smart) a przewoźnikiem. Nie byłem stroną. Mi się należy zwrot od Sprzedającego. Jeżeli się uchyla, powinno wypłacić allegro protect.
Za działanie allegro smart odpowiada allegro, nie sprzedawca
jeżeli przesyłka dotarła uszkodzona do sprzedawcy
ma prawo zmniejszyć kwotę zwrotu o wartość uszkodzenia
i tyle
@az1rael ja widziałem już odrzucenia reklamacji zniszczenia przesyłek przez kurierów z powodu:
wysyłający powinien mieć świadomość, że jego przesyłka jest transportowana wraz z innymi przesyłkami, więc nie odpowiadamy za zniszczenia w trakcie transportu
Ok, przytoczyłem tu orzeczenie sądu z wyrokiem w dokładnie identycznej sytuacji: uszkodzenie przesyłki zwrotnej, zatem i ja nie mam obaw pójść do sądu po należne mi pieniądze, tak jak allegro może się odwoływać i pozywać przewoźnika za uszkodzenie przesyłki.
I druga rzecz: ktoś bezprawnie przetrzymuje moje pieniądze od ok.miediąca: nie mam ani towaru, ani kasy. Wychodzi na to, ze konsument kredytuje przedsiębiorcę, czyli sytuacja absolutnie nieakceptowalna z punktu widzenia ochrony konsumenta.
Pisałem wcześniej że Smart to Allegro jest stroną i to zapewne powód wstrzymania wypłaty, wypłacą. Szkoda że moderator już nie zajmuje stanowiska: @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_
Przeciez wiem mi inpost po kaskach narciarskich za 1000pln widlakiem przejechal ale zalatwilem zwrot kasy no ale klient miesiac na dupie czekal
@kilawok5 masz w 100 % rację, powinieneś dostać kasę do 14 dni od odstąpienia ale pamiętaj że po odrzuceniu reklamacji za złe spakowanie sprzedawca może wystąpić z roszczeniem odszkodowawczym są to dwie różne ścieżki 😞
Kodeks cywilny art. 354 i 355 § 1 obowiązek współdziałania między kontrahentami oraz obowiązek zachowania należytej staranności
U mnie allegro wprowadzało mnie w błąd za każdym razem o iecujac pomoc z allegro protect i na koniec olało temat. Ogólnie czuję się oszukany przez sprzedawcę z pomocą allegro. Sprawa idzie danej. Allegro to jeden Wielki naciągacz.
@AndrzejS-69 czy możesz podać mi numer korespondencji lub wniosku w Twojej sprawie?
Witam
634767-1688756643
zaznaczam że ominę Państwa wszelkie zabezpieczenia przed negatywnymi opiniami i nie pozwolę aby ktoś więcej został wprowadzony w błąd przez Waszą obsługę.
Widząc że firma ma coraz więcej negatywów nadal pozwalacie na oszukiwanie i działania nie zgodne z prawem. Sprawa zostanie przekazana do prawnika i nie będę zważał na koszty i czas. Po Państwa stronie powinno być zadbanie o dobry wizerunek. W mojej firmie czy moim sklepie nie wyobrażam sobie abym pomagał w sprzedaży tak aby klient widział jedno a po płatności otrzymywał całkowicie inny towar nie nadający się do niczego. Jeżeli ma Pani możliwość proszę o zabezpieczenie całej korespondencji w sprawach dowodowych!
Witam
posiada Pani jakąś informację w naszej sprawie?
Numer oferty 12521351698 jest to aukcja według
której chciałem dokonać zakupu a sprzedający przesłał drugą informując że jest to taki sam
zderzak ale ma inne uszkodzenia: BMW E60 LIFT Zderzak tylny tył Blacksapphire 475
Numer oferty: 12293890581.
Wniosek do allegro protect 634767-1688756643.
@AndrzejS-69 proszę, abyś zaczekał na odpowiedź drogą mailową, w sprawie o numerze 34737591.
@AndrzejS-69 a co przyslali nie ten zderzak co z oferty?
Sprzedający namieszał i przesłał niekompletny, uszkodzony a najlepiej się tłumaczył że przecież mógł się uszkodzić podczas przechowywania. a Allegro Protect pisze bzdury że nie może bo sprzedający twierdzi że jest wszystko ok. Drugim razem że chcą oddać 70% z czegoś bo jak zapytaliśmy z czego to od miesiąca nie ma odpowiedzi. Pewnie mają sezon urlopowy i nie ma kogoś kto umie to załatwić. Poczekam, chyba że wcześniej zgłosimy na Policję, znając życie Policja też oleje. Ogólnie Allegro Protect to jedna wielka ściema.
@AndrzejS-69 należy
1 otworzyć dyskusję
2 zgłosić w dyskusji reklamację z tytułu niezgodności towaru z umową napisać co jest niezgodne krótko i rzeczowo (bieg reklamacji rozpoczyna się od daty i godziny z czatu dyskusji i trwa 14dni)
3 wyrazić w dyskusji że odstępuje się od umowy kupna sprzedaży ze względu na :