anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Problemy z bankiem-utrata monet

magda070677
#7 Wielbiciel#

Miałam problem z połączeniem i zakończeniem płatności, straciłam 10 monet...

Czy mogę je odzyskać?

Muszę ponosić płatność i monet już nie mam 😞

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@magda070677 Wszystkie transakcje na Twoim koncie są poprawnie zakończone, więc ponowiłaś już tę płatność. W związku z tym, czy pytanie dotyczące monet jest nadal aktualne? 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

magda070677
#7 Wielbiciel#

Już wszystko jest ok.

oznacz moderatorów

Malesiu96
#1 Nowicjusz#

Witam jak zostal rozwiązany problem jestem w tej samej sytuacji. Ponowiłem platnosc ale juz bez monet. Po anulowaniu poprzedniej ttanskaxji monety nie wróciły.

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@Malesiu96 Którego zamówienia dotyczy ten problem?

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów