anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Procedura reklamacji

8aska8
#7 Wielbiciel#
  • Kupiłam cążki 5 sztuk. Paczka została odebrana przez osobę z rodziny ponieważ musialam pilnie wyjechać i czekała kiedy wrócę z wyjazdu. Po przyjeździe kiedy rozpakowałam paczkę (1,5 msc minęło od czasu zakupu) okazało się że jedne z cążek są uszkodzone. 
  • Skontaktowałam się ze sprzedającym kazał odesłać cążki na reklamację
  • Podszas reklamacji uznali że cążki mają uszkodzoną końcówkę  ostrza(taki był powód reklamacji) więc musiały upaść i stąd uszkodzenie 
  • Poza tym mimo że były nowe w opakowaniu napisali że są używane tak nie było 
  • I tu mam pytanie jeśli odrzucono reklamacje co mogę zrobić?
  • I jak jest z wysyłką tych cążek po reklamacji kto pokrywa koszt sprzedający czy wysyłający je na reklamację?
oznacz moderatorów
1 ODPOWIEDŹ 1

az1rael
#21 Demiurg#

@8aska8 nic nie zrobisz bo towar uszkodzony w transporcie lub po odebraniu. Sprzedawca powoła się na prawo pocztowe art o doręczeniu bez zastrzeżeń ergo towar przyszedł cały. Nie dopełniono obowiązku sprawdzenia towaru po odebraniu. Przez 1.5 miesiąca od odebrania to z tą paczką się mogło dziać wszystko zanim została otwarta

oznacz moderatorów