anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Program ochrony Kupujących - brak odpowiedzi

Client:99049024
#7 Wielbiciel#

Kupiłam przedmiot przez Allegro Lokalnie, którego nigdy nie otrzymałam, a sprzedający powiedział, bym złożyła wniosek o zwrot do POK, bo to wina jego dostawcy, że się z czegoś nie wywiązał (od zakupu do złożenia wniosku do POK minęło parę tygodni). Tydzień temu dostałam od POK odpowiedź, że mój wniosek czeka na rozpatrzenie, ale na tym stanęło i nie dostałam żadnych dalszych informacji co do wniosku, jego przyjęcia czy odrzucenia.

Co mam zrobić? Dalej czekać? Z kim się kontaktować?

@ko_alka@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_ 

 

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4

_Likos_
#21 Demiurg#

@Client:99049024  no to sie ubawiłem. Wybacz nie Twoją sytuacja lecz tym ze to SPRZEDAJĄCY prosi aby kupujący złożył wniosek do POK . NIe jestem pewien czy sprzedający wie jakie to może mieć dla niego konsekwencje.

A tak na powaznie. Skoro nie otrzymałaś zakupionego towaru to raczej sprzedajacy powinien Ci zwrócic wpłate. Sugeruje zaczać od rozpoczęcia dyskusji ze sprzedającym i tam domagania sie zwrotu . Tam powinien także pomóc Ci pracownik allegro 

Dopiero kiedy dyskusja nie pomoże i sprzedajacy nie bedzie chcial zwrócić wpłaty wówczasz możesz liczyć na POK. 

oznacz moderatorów

Client:99049024
#7 Wielbiciel#

To się cieszę, że Ci poprawiłam humor. Jak najbardziej domagałam się zapłaty od sprzedającego, w pewnym momencie nawet poprosił o numer konta do przelewu, ale przelew nie dochodził i po kolejnych wiadomościach w końcu napisał, żebym się domagała kasy od Allegro. Z tego, co widzę, jest zablokowany, także sam na siebie to ściągnął, ale cóż, to już jego problem. Mnie interesuje tylko zwrot kasy, ale widzę, że według moderacji muszę na niego po prostu poczekać.

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

@Client:99049024 Wnioski są rozpatrywane średnio w 7 dni, więc faktycznie za długo czekasz. Kontaktować się możesz odpowiadając na otrzymane od Allegro powiadomienie lub pisząc tu; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=6464910c-6c94-4a98-8205-c92e3ce82158&subjectId=460985e0-b...

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Client:99049024 Zgodnie z regulaminem Programu Ochrony Kupujących wniosek możę być rozpatrywany do 30 dni roboczych, więc na ten moment poproszę Cię abyś poczekała cierpliwie na odpowiedź od nas w tej sprawie. 

   Ola
   Moderatorka
oznacz moderatorów