anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Program "Zapłać Później" Problem Klienta ?? Faktyczny koszt.

maciek4011
#7 Wielbiciel#

Witam Szanownych Użytkowników Allegro.

Mam pewne spostrzeżenia, dotyczące zaproponowanego programu finansowania zakupów "zapłać później". Przede wszystkim program chyba nie jest dopracowany. Pomimo deklaracji, nie funkcjonuje powiadamianie o terminie płatności z trzydniowym wyprzedzeniem. 

Niestety prawdziwy problem pojawia się gdy chce się opłacić zakup. W moim przypadku opłacić chciałem przy pomocy karty debetowej. Wykonałem procedurę wg przekierowań ( przejście na stronę Pay Pro, podanie danych karty, autoryzacja na stronie banku). Po przejściu tej drogi automatycznie przekierowano mnie na stronę allegro, dotyczącą opłaty za zakup. Na stronie pojawił się komunikat, że operacja jest księgowana.  Wyszedłem ze strony i zająłem się innymi sprawami. Jakież było moje zdziwienie gdy przy ponownym wejściu na stronę Allegro zauważyłem, że zakup figuruje jako niezapłacony, za to droższy o naliczone odsetki.  Trudno, może gdzieś popełniłem błąd dlatego pieniądze nie wpłynęły. Postanowiłem że opłacę zakup w  nowym terminie (z należnymi odsetkami).

Jakież było moje zdziwienie, gdy kolejnej próbie (tym razem czekałem na informacje o zaksięgowaniu  przelewu ok 2 godzin) opłata nie została zaksięgowana.  

postanowiłem problem przedstawić oferentowi programu czyli Allegro.  Wybrałem formę kontaktu CZAT. 

Po przedstawieniu sytuacji, Konsultantka coś sprawdzała lub konsultowała się. Prosiła o cierpliwość w oczekiwaniu na odpowiedź. Po kilku chwilach otrzymałem informacje, aby spróbować rozliczyć się w inny sposób np BLIKIEM lub szybkim przelewem. Ta forma nie była mi na rękę z powodu dodatkowych operacji i to opisałem. Po kilku chwilach otrzymałem odpowiedź ..... PROSZĘ SKONTAKTOWAĆ SIĘ Z PAY PRO. Zaprotestowałem, ja nie jestem partnerem biznesowym PAY PRO i płace po przez portal Allegoro (przekierowanie następuje poprzez funkcje opłać i wyborze formy płatności na moim profilu}. W odpowiedzi konsultantka rozłączyła się, pozostawiając mnie z nierozwiązanym problemem i niesmakiem dotyczącym formy obsługi.

Pomimo to postanowiłem skorzystać ze "złotych myśli" konsultantki i dokonałem próby opłaty BLIK-em. Efekt taki sam jak przy płatności kartą, czyli informacja o księgowaniu płatności, a pieniądze z konta nie pobrane.

Kontakt z PAY Pro (znalazłem telefon w Internecie) nie możłiwy, automat gada co chce, instruuje  o czynnościach  w celu połączenia z konsultantem i .... w efekcie przekierowuje spowrotem do menu.

Podsumowując. Kupiłem dwa przedmioty przy użyciu formy "zapłać później". Z powodów technicznych naliczono mi po miesiącu odsetki o wartości 5% w skali miesiąca. Strawiłem czas na wyjaśnienie sprawy!!!! Dowiedziałem, że to nie problem Allegro!!!!!!. Czekaja mnie kolejne 5% odsetek ponieważ opłata tradycyjnym przelewem może być zaksięgowana po TRZECH DNIACH!!!! - według zapisu na stronie Allegro.

A co ciekawsze nie mam się gdzie odwołać

PRZESTRZEGAM

 

SZANOWNE ALLEGRO DZIĘKUJE ZA UDOGODNIENIA,  A konsultantce pani Ewie za złote myśli. 

Pani Ewo (konsultantko), również podpowiem. Gdyby popsuł się Pani: nowy samochód lub nowa pralka, lodówka i co tam jeszcze pani kupi. Zgodnie z logiką postępowania, zaproponowanego na czacie, trzeba udać się bezpośrednio do producenta ergo fabryki, a nie zawracać głowę sprzedawcy 

 

 

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4

glenmoranghie
#14 Krzewiciel#

Jeżeli powyższy opis jest ścisły, to sytuacja jest skandaliczna a zachowanie konsultantki naganne.  Teraz powinien się wypowiedzieć przedstawiciel allegro. 
Oferowanie funkcjonalności która nie działa, i przez to naraża użytkownika na dodatkowe, niezawinione przez niego koszty jest żałośnie nieprofesjonalne. Jeżeli użytkownik robiił wszystko jak należy, a mimo to nie zadziałało, to należą mu się od allegro przeprosiny oraz zwrot poniesionych przez niego kosztów odsetek. 

oznacz moderatorów

cloudcloud
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@maciek4011 przykro mi z powodu sytuacji, jaka Cię spotkała, abym mogła Ci przyjrzeć się sprawie, napisz mi proszę, którego/ których produktów konkretnie dotyczy problem? Chodzi o zakup 8.04?

   Klaudia
   Były Moderator
oznacz moderatorów

maciek4011
#7 Wielbiciel#

Dziękuję za reakcję. Właśnie zakończyłem rozmowę telefoniczną z Konsultantem, który stanął na wysokości zadania.  

Płatność wykonałem szybkim przelewem.  Tego chciałem uniknąć z uwagi na prowizje banku, jaką podliczy przy rozliczaniu miesiąca. Teraz wg informacji od Konsultanta sprawdzę czy pieniądze nie były księgowane (pobierane z mojego konta) na koncie pay pro z powodu systemu bankowego - to jest po mojej stronie, ponieważ bank jest moim wyborem i partnerem finansowym.

Konkluzja, nie wszystkie karty DEBETOWE mogą współpracować z systemem oferowanym przez PAY PRO. W razie zastrzeżeń do systemu PAY Pro, będę , zgodnie z regulaminem, prosił o rozwiązanie problemu przez Allegro. 

oznacz moderatorów

cloudcloud
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@maciek4011 po pierwsze, bardzo cieszę się, że udało się sprawę sprawnie rozwiązać 🙂 Dziękuję Ci rownież za sugestię, przekazałam ją do działu płatności.

Mam nadzieję, że taka sytuacja nie powtórzy się w przyszłości. 

Dobrego dnia 🙂

   Klaudia
   Były Moderator
oznacz moderatorów