Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
witam czy ktoś kupował od sprzedawcy [edycja],bo jak narazie zero kontaktu i czekam na przesyłkę a dostawa ma byc 14 do 21 dni 14 dni minęło proszę o info jak ktos coś kupował dzięki
Korzystam. Jedni dyskutanci mówią, ze tak a drudzy, że nie. Oczywiście ci pierwsi są mądrzejsi od tych drugich, a ci drudzy są z kolei mądrzejsi od tych pierwszych. A życie jest takie, ze sprzedający odpisze Ci, ze przewoźnik zgubił i wtedy już jesteś w czarnej dupie i nikt Ci nie pomoże, bo od tego momentu jak Allegro widzi numer nadania, to przestaje się wtrącać i radź se sam
Kiedy na czacie skierowałam pytanie dotyczące programu rekompensat konsultantka odpowiedziała, że niestety na czacie się tym nie zajmują, że skieruję sprawę gdzieś tam i ktoś się do mnie odezwie mailowo. Następnie przełączyła mnie do innego konsultanta na czacie (chodziło już o kolejne pytanie), i tamten udzielił mi wszelkich informacji. Chyba mają słabe call center 😛
@Client:38940487 Zdarza się, że zadając to samo pytanie trzem konsultantom, uzyskuje się trzy różne odpowiedzi w stylu "tak", "nie", "nie wiem"😏
"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄
Dokładnie tak. No cóż, jaki portal taka obsługa 😛
@Client:38940487 Raczej po prostu nieodpowiedni ludzie trafiają do pracy na helpdesku.
Jakiś czas temu miałem osobliwą przygodę z portalem na "o", gdzie trafiłem na taką panią z supportu, która ni w ząb nie rozumiała o czym do niej się pisze. Zgłaszałem błąd wyszukiwarki i (braku) wyświetlania (niektórych) aktualnych ofert w profilach użytkowników (oraz wyświetlania tych nieaktualnych), a ona mi coś truła o RODO i ochronie danych osobowych, w związku z którymi nie może mi zdradzić ustawienia pewnej opcji na kontach użytkowników. Ze trzy razy jej tłumaczyłem, łącznie z obrazkami, że ta opcja nie ma nic wspólnego ze zgłaszanymi błędami i wszystko jak krew w piach. Za czwartym razem nie wytrzymałem i dość dosadnie napisałem, co myślę o jej kompetencjach. Już się nie odezwała, a technicy w międzyczasie usunęli zgłaszane błędy.
"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄
@nat_not loginek 🙂
W jaki sposób odzyskać pieniądze? Uruchomiłam czat ze sprzedającym i "przywołałam" Allegro. Chcę zrezygnować z zakupu ponieważ po pierwsze kupiony przedmiot idzie z Chin, a nie z Holandii, przez co mam poważne wątpliwości co do oryginalności produktu. Po drugie zgodnie z trackingiem przesyłka ma być u mnie nawet pod koniec czerwca, a przedmiot został zamówiony w kwietniu i sprzedawca informował o "21 dniach ROBOCZYCH"...
Witam jak rozwiązała się sprawa ponieważ zamówiłem u tego pana przedmiot i nagle konto zniknęło. Czy zostały odzyskane pieniądze ?
Nie, wciąż czekam na zwrot pieniędzy. Myślę, że warto podziałać zbiorowo skoro sprzedający oszukał tyle osób.
Dodam, że 10 czerwca sprzedający deklarował zwrot moich pieniędzy, a dziś pisze mi żebym była spokojna bo paczki z 23.04 doszły. Nigdy nie miałam do czynienia z tak niepoważnym sprzedającym. Jeszcze nigdy nie zostałam oszukana tak jak na Allegro.
Moja mama również została oszukana (zakup 30 kwietnia, a jeszcze 11 dni temu wysyłał wiadomość prywatną). Czekamy na wiadomość zwrotną od sprzedawcy lub Allegro.
@Client:38940487 Może Allegro zadziała żeby nie było następnych oszukanych
Pisałem do tego pana w wiadomości Allegro i porosilem o pomoc obsługę Allegro po ich inicjatywie otrzymałem od sprzedawcy link do zakupionego przedmiotu teraz muszę czekać czy dojdzie produkt czy nie
Ciekawe czy każdy z nas otrzymał ten sam czy inny link
@Client:38940487 Przesyłkę możesz śledzić przez Allegro
W jaki sposób?
Jeżeli odbyły się dyskusję z sprzedającym przez Allegro to sporządźcie wniosek tu https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=6464910c-6c94-4a98-8205-c92e3ce82158
W jakim celu należy przesłać skan dowodu?
@Client:38940487, w celu potwierdzenia, że ty to ty, ale jak ci nie pasuje, ukrywasz dane które ci pozwolą 🙂
Z cyklu "jak utrudnić odzyskanie swoich pieniędzy" 😉 Dzięki za odpowiedź.