anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Proszę o pomoc - nieuczciwy sprzedawca

monia7480
#7 Wielbiciel#

witam czy ktoś kupował od sprzedawcy [edycja],bo jak narazie zero kontaktu i czekam na przesyłkę a dostawa ma byc 14 do 21 dni 14 dni minęło proszę o info jak ktos coś kupował dzięki

oznacz moderatorów
59 ODPOWIEDZI 59

paolomulo
#8 Zapaleniec#

Korzystam. Jedni dyskutanci mówią, ze tak a drudzy, że nie. Oczywiście ci pierwsi są mądrzejsi od tych drugich, a ci drudzy są z kolei mądrzejsi od tych pierwszych. A życie jest takie, ze sprzedający odpisze Ci, ze przewoźnik zgubił i wtedy już jesteś w czarnej dupie i nikt Ci nie pomoże, bo od tego momentu jak Allegro widzi numer nadania, to przestaje się wtrącać i radź se sam

oznacz moderatorów

Client:38940487
#9 Pomysłodawca#

Kiedy na czacie skierowałam pytanie dotyczące programu rekompensat konsultantka odpowiedziała, że niestety na czacie się tym nie zajmują, że skieruję sprawę gdzieś tam i ktoś się do mnie odezwie mailowo. Następnie przełączyła mnie do innego konsultanta na czacie (chodziło już o kolejne pytanie), i tamten udzielił mi wszelkich informacji. Chyba mają słabe call center 😛

oznacz moderatorów

Knowhere
#21 Demiurg#

@Client:38940487 Zdarza się, że zadając to samo pytanie trzem konsultantom, uzyskuje się trzy różne odpowiedzi w stylu "tak", "nie", "nie wiem"😏

 

______________

"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄

oznacz moderatorów

Client:38940487
#9 Pomysłodawca#

Dokładnie tak. No cóż, jaki portal taka obsługa 😛

oznacz moderatorów

Knowhere
#21 Demiurg#

@Client:38940487 Raczej po prostu nieodpowiedni ludzie trafiają do pracy na helpdesku.

Jakiś czas temu miałem osobliwą przygodę z portalem na "o", gdzie trafiłem na taką panią z supportu, która ni w ząb nie rozumiała o czym do niej się pisze. Zgłaszałem błąd wyszukiwarki i (braku) wyświetlania (niektórych) aktualnych ofert w profilach użytkowników (oraz wyświetlania tych nieaktualnych), a ona mi coś truła o RODO i ochronie danych osobowych, w związku z którymi nie może mi zdradzić ustawienia pewnej opcji na kontach użytkowników. Ze trzy razy jej tłumaczyłem, łącznie z obrazkami, że ta opcja nie ma nic wspólnego ze zgłaszanymi błędami i wszystko jak krew w piach. Za czwartym razem nie wytrzymałem i dość dosadnie napisałem, co myślę o jej kompetencjach. Już się nie odezwała, a technicy w międzyczasie usunęli zgłaszane błędy.

______________

"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄

oznacz moderatorów

konto zamknięte
Nie dotyczy

@nat_not loginek 🙂

oznacz moderatorów

Client:38940487
#9 Pomysłodawca#

W jaki sposób odzyskać pieniądze? Uruchomiłam czat ze sprzedającym i "przywołałam" Allegro. Chcę zrezygnować z zakupu ponieważ po pierwsze kupiony przedmiot idzie z Chin, a nie z Holandii, przez co mam poważne wątpliwości co do oryginalności produktu. Po drugie zgodnie z trackingiem przesyłka ma być u mnie nawet pod koniec czerwca, a przedmiot został zamówiony w kwietniu i sprzedawca informował o "21 dniach ROBOCZYCH"...

oznacz moderatorów

Client:48649286
#7 Wielbiciel#

Witam jak rozwiązała się sprawa ponieważ zamówiłem u tego pana przedmiot i nagle konto zniknęło. Czy zostały odzyskane pieniądze ? 

oznacz moderatorów

Client:38940487
#9 Pomysłodawca#

Nie, wciąż czekam na zwrot pieniędzy. Myślę, że warto podziałać zbiorowo skoro sprzedający oszukał tyle osób.

oznacz moderatorów

Client:38940487
#9 Pomysłodawca#

Dodam, że 10 czerwca sprzedający deklarował zwrot moich pieniędzy, a dziś pisze mi żebym była spokojna bo paczki z 23.04 doszły. Nigdy nie miałam do czynienia z tak niepoważnym sprzedającym. Jeszcze nigdy nie zostałam oszukana tak jak na Allegro.

oznacz moderatorów

Client:38940487
#9 Pomysłodawca#

Moja mama również została oszukana (zakup 30 kwietnia, a jeszcze 11 dni temu wysyłał wiadomość prywatną). Czekamy na wiadomość zwrotną od sprzedawcy lub Allegro.

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

@Client:38940487 Może Allegro zadziała żeby nie było następnych oszukanych

oznacz moderatorów

Client:48649286
#7 Wielbiciel#

Pisałem do tego pana w wiadomości Allegro i porosilem o pomoc obsługę Allegro po ich inicjatywie otrzymałem od sprzedawcy link do zakupionego przedmiotu teraz muszę czekać czy dojdzie produkt czy nie

oznacz moderatorów

Client:38940487
#9 Pomysłodawca#

Ciekawe czy każdy z nas otrzymał ten sam czy inny link

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

@Client:38940487 Przesyłkę możesz śledzić przez Allegro

oznacz moderatorów

Client:38940487
#9 Pomysłodawca#

W jaki sposób? 

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Jeżeli odbyły się dyskusję z sprzedającym przez Allegro to sporządźcie wniosek tu https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=6464910c-6c94-4a98-8205-c92e3ce82158

oznacz moderatorów

Client:38940487
#9 Pomysłodawca#

W jakim celu należy przesłać skan dowodu? 

oznacz moderatorów

konto zamknięte
Nie dotyczy

@Client:38940487, w celu potwierdzenia, że ty to ty, ale jak ci nie pasuje, ukrywasz dane które ci pozwolą 🙂

oznacz moderatorów

Client:38940487
#9 Pomysłodawca#

Z cyklu "jak utrudnić odzyskanie swoich pieniędzy" 😉 Dzięki za odpowiedź.

oznacz moderatorów