Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzien dobry, jak w tytule proszę o radę.
Z dnia na dzień, tablet graficzny huion inspirjoy h1060p przestał działać. Wczoraj normalnie się na nim dało rysować, a dzisiaj nie łączy się z laptopem. Wtyczka (driver) jest aktualna, aplikacja graficzna też, sprawdziłam też kabel łączący tablet z laptopem (użyłam kabla huion, z poprzedniej wersji tego tabletu, więc jest kompatybilny), porty USB sprawdziłam używając lampki i myszki z takim kablem, więc to też nie to. Jedyne wyjście to, że coś jest nie tak z tabletem, bo wszystko inne jest w normie, a jak widać na zdjęciu, w ogóle go nie wykrywa.
Stąd pytanie, czy mogę go odesłać na reklamację? Jak to powinnam zrobić?
Tablet był kupiony 25 listopada 2023, więc nie ma jeszcze nawet pół roku
Na reklamację zawsze możesz wysłać . Sprzedawca musi ją rozpatrzyć ale może uznać lub odrzucić .
To raczej jakiś chińczyk. Zgłoś reklamację do sprzedawcy, bo odsyłać w ciemno do Chin nie radzę.
@megi9835 "pytanie, czy mogę go odesłać na reklamację? Tablet był kupiony 25 listopada 2023, więc nie ma jeszcze nawet pół roku"
Jest na gwarancji, popsuł się, ale po co reklamować? Wyrzuć do elektrośmieci, to przecież oczywiste, nie? Gwarancja nie jest od tego żeby z niej korzystać.