Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Przed zablokowaniem złożyłem ofertę, ale po wygranej ofertie nie mogę znaleźć wejścia do płatności, ponieważ zablokowano moje konto? Platforma nadal jest zablokowana z powodu czterech niezwykłych zamówień, po tym jak podałem prawie wszystkie moje dane tożsamości, dlaczego ta platforma jest tak odporna do rejestracji nowych osób? Czy nie powinno się to stać dla coraz większej liczby ludzi? Czuję się bardzo nieprzyjacielski dla nowych ludzi, ja sam bardzo lubię tę platformę, odkąd zwróciłem uwagę na nią, ale ich wydajność jest naprawdę powolna i bardzo trudno jest szukać pomocy. Nikt nie wskazuje szybko, co robić. Takie sytuacje rzadko zdarzają się na innych europejskich platformach zakupowych. Szczerze oczekuję, że ktoś pomoże mi trochę. Jeszcze raz dziękuję.
@Client:139542148 Twoja sprawa jest wyjaśniana w korespondencji nr 55788978. Wkrótce otrzymasz kolejną odpowiedź.
Dobrze, czekam na waszą odpowiedź w e-mailu i będę również postępować zgodnie z waszymi instrukcjami w celu dokonania pomocy w weryfikacji, podoba mi się ta platforma, ale wydajność przetwarzania zdarzeń, jaką czuję, musi być poprawiona. Szczerze życzę, aby platforma allegro była coraz lepsza, a także mam nadzieję, że zrozumiemy i pomożemy nowym zarejestrowanym fanom.
Napatrzyłem na podobne problemy, zwróciłem uwagę przez co najmniej tydzień, ale mój problem z blokadą konta wciąż nie został odblokowany, ich pracownicy bezpieczeństwa zaczęli prosić o tożsamość i adres, każdy z nich dostarczył, nie jestem robotem i bardzo cierpliwie czekałem na ich odpowiedź, ale oni naprawdę bardzo powoli. Nie wiem, co mam teraz zrobić. Powiedzieli, że zaszkodziłem sprzedawcy, ponieważ złożyłem 4 zamówienia, z których jedno było przypadkowo złym sposobem wysyłki, wybierałem dostawę, ale dokonałem transakcji płatniczej, ale dlaczego strona internetowa pokazuje zakończoną transakcję? Nie rozumiem. Pozostałe 3 zamówienia zostały złożone przed zamówieniem na zablokowane konto, kiedy miałem zapłacić, konto pojawiło się w zablokowanym stanie, nie mogę znaleźć wejścia do płatności, została zamknięta przez platformę, również byłem w przyjaznych konsultacjach z nabywcą, jak się poradzić, również zwracam się do platformy o pomoc, ale platforma jest bardzo trudna, nie ma sposobu, mogę tylko wysłać tutaj o niewielką pomoc.
Zamówienie zostało zapłacone i otrzymałem towar. Dlaczego status zamówienia się nie zmienił?
Status zamówienia zawsze wyświetlał się jako płatność za dostawę, ale w rzeczywistości zapłaciłem za dostawę i dostarczyłem ją. Z jednego z powodów platforma nadal nie odblokowała mojego konta kupującego. Potrzebuję pomocy z forum.
@Client:139542148 nie rozumiem, masz rozdwojenie jaźni🤔
"Zamówienie zostało zapłacone i otrzymałem towar"
"... zapłaciłem za dostawę i dostarczyłem ją"
To zamówienie, otrzymałem coś, a koszty wysyłki i opłaty za dostawę zostały również zapłacone, ale na stronie internetowej wciąż jest wyświetlana opłata za dostawę, dlaczego nie wyświetlana transakcja zakończona? Nie rozumiem tego?
Nie ma rozdwojenia tylko pisze przez tłumacza. Czasami śmiesznie wychodzi. Mi nie dawno na lokalnym Niemiec napisał na koniec "z Bogiem", a Wyszło "Chrześcijanin", też godzinę myślałam o co mu chodziło xD Pierwsze opłacił ale podał złą dostawę. Pozostałych 3-ch chyba nie opłacił, bo go zablokowali przed samą płatnością.
A teraz pisze z Allegro przez tłumacza, a z nimi nawet po polsku ciężko się dogadać...