- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Mam następującą sytuację ze sprzedającym. Dwukrotnie, w odstępie kilku miesięcy dokonywałam u sprzedawcy zamówienia. Dwukrotnie z zamówieniem był problem. Pierwszy raz nie wystawiłam oceny negatywnej, ponieważ był dostępny bezpłatny zwrot za pośrednictwem paczkomatów InPost a zwrot kosztów został wykonany błyskawicznie i bezproblemowo.
Za drugim razem otrzymałam etui do telefonu w innym kolorze, niż zamawiany. Nie dokonałam zwrotu ze względu na to, iż zamawiałam nie dla siebie i osoba, w której imieniu zamawiałam stwierdziła, że taki kolor jednak może być i nie chce czekać na wymianę.
Tym razem wystawiłam komentarz negatywny i poinformowałam sprzedawcę, że skoro dwa razy zamawiałam i dwa razy wystąpiły problemy, to dalszych zakupów w tym sklepie nie będę dokonywać.
Na co sprzedawca odpowiedział próbą przekupstwa. Czy takie praktyki są dopuszczalne na allegro?
"Rozumiemy Państwa rozczarowanie, oczywiście wina leży po naszej stronie i dołożymy wszelkich starań ,żeby zrekompensować Państwu naszą pomyłkę . Proponujemy wysłanie koloru granatowego na nasz koszt .
Proszę tylko o informację czy to w jakiś sposob Państwa usatysfakcjonuję . Pozdrawiam, Joanna"
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@goth_n_loll Nie widzę próby "przekupstwa". Są dopuszczalne. Nie musisz usuwać negatywa.
BRÓSLI
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Dokładne - sprzedający nawet nie zapytał się jeszcze czy usuniesz komentarz, zaproponował tylko rekompensatę za niedogodności.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
W treści wiadości nie zapytał, otrzymałam na maila wiadomość od allegro z prośbą o usunięcie negatywa.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@goth_n_loll Ty zdecyduj, możesz, nie musisz. widać, wie że zawaliła, ale chce to jakoś zrekompensować - ty jestes sędzią.
BRÓSLI
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Jasne, że decyzja należy do mnie. Zakupów na allegro dokonuję dosyć często, pomyłki się zdarzają, zdarzyło mi się, że sprzedawca przy pakowaniu towaru zorientował się, że jednak nie ma jednego z produktów, znaleźliśmy rozwiązanie i dopiero potem wysłał towar wraz z wybranym przeze mnie produktem zastępczym. W dodatku uczciwie zamknął aukcję produktu, którego nie posiadał.
Innym razem od innego sprzedawcy kupowałam pakiet 65 guzików, przy pakowaniu zorientował się, że nastąpiła pomyłka przy wystawianiu aukcji, guzików było 55, zadzwonił, przedstawił sytuację, zaproponował rozwiązanie i dopiero wysłał paczkę.
Sprzedawcy więcej zyskują na dokładności i uczciwości, jak widać problem można rozwiązać w momencie, gdy on się pojawia, a nie stworzyć problem a potem próbować coś zamieść pod dywan.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@goth_n_loll Sprzedawcy często się "mylą", także często proponują "gadżet"(nie zawsze zrealizują), nie usuwa się nigdy komentarza dopóki, dopóty sprawa nie zostanie do końca rozwiązana.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Nie usuwaj negatywa. Ostrzegasz nim innych kupujących przed podobnymi problemami.
I tak dobrze, że sądem za negatyw Cię nie straszy, bo bywają też takie przypadki 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@xyz96 a czemu ma nie usuwać 🙂 jeżeli rekompensata mu odpowiada, czuje że sprzedający odkupił swoje winy to w czym problem. To pokazuje zaangażowanie sprzedawcy, pomyłki się zdarzają, nie każdy jest idealny. Jeszcze kolor błędnie wysłanego etui odpowiada to po co to wszystko
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Client:79577720 zaraz będzie komentarz - "sprzedawca uprzejmy - nieakceptowalne!" 🙂
BRÓSLI
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Client:79577720 No przecież piszę wyraźnie czemu - aby ostrzegać innych kupujących przed problemami transakcyjnymi. Dwa zakupy, dwa problemy. Od tego są komentarze.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Client:79577720
Chyba nie bardzo rozumiesz, więc Ci wyjaśnię szczegółowo. Gdyby zakup ten odbywał się stacjonarnie a nie online byłoby to tak. Tata prosi mnie o zakup etui, pytam go jaki kolor - granatowy. Jadę do sklepu, widzę na wystawie etui czarne, czerwone, granatowe. Wchodzę do sklepu i proszę o etui granatowe. Sprzedawca podaje mi etui czarne. "Proszę Pani/Pana, ale to jest czarne, czy mogę prosić o granatowe?" - "Niestety mamy tylko czarne, produkty z wystawy nie są na sprzedaż, granatowe będą dostępne za tydzień". Odchodzę od kasy, dzwonię do taty, pytam czy może być czarne, czy kupić za tydzień granatowe, "tak może być czarne". Wracam do kasy, kupuję czarne.
Problem polega na tym, że pakujący towar przed wysłaniem paczki nie zapytał mnie czy może być kolor czarny. Proste. Tworzenie problemu, a później tracenie czasu klienta na rozwiązanie problemu nie jest rozwiązaniem problemu, ponieważ będzie on pojawiał się ponownie u następnych klientów. Dlatego właśnie w przypadku zakupów online ważna jest uczciwość sprzedawcy, tak aby wyeliminować problemy, które z oczywistych względów nie wystąpiłyby w przypadku sprzedaży w sklepie stacjonarnym.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Negatywa nie usunę. Widzę po komentarzach, że wysyłanie innego koloru produktu, niż klient prosił jest u nich częstą praktyką, więc ciężko myśleć że była to pomyłka.
Zdarzało mi się kupować inne produkty u innych sprzedawców i zastrzegali w opisie, że wybór koloru nie jest dostępny i wysyłają kolor losowy. I wtedy do klienta należy dokładne czytanie opisu i ewentualna decyzja. Uczciwość sprzedawcy przede wszystkim.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Prawidłowo, im więcej negatywów, tym prędzej przestanie się mylić przy wysyłkach 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@goth_n_loll Możesz podać numer oferty? Tak z ciekawości
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@goth_n_loll Z czystej ciekawości spytam /nie musisz odpowiadać/
napisałaś tu żeby się dowiedzieć, czy sprzedający to Łapówkodawca, czy pochwalić się o wystawionym negatywie dla niego. Bo tak za bardzo nie interesuje mnie twoje odczucie na wystawionego negatywa i czy go usuniesz, czy nie. Ty się chwalisz, czy się żalisz?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@pulkownik66 Po prostu @goth_n_loll ma taki specyficzny styl proszenia społeczności o pomoc. Pamiętam dyskusję w innym wątku . A na koniec zapewne wbije sobie samorozwiązanie swojego problemu 😂
Kama
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Kaliope_Brzeg Jak dla mnie- to niech sobie wbija, co chce i gdzie chce. Rano, wieczór, we dnie i w nocy. Tu nie znajdzie dziś pomocy.😆
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@pulkownik66 Wiesz ten styl mi kogoś przypomina.😁
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@goth_n_loll Nie podawaj numeru oferty, bo zaraz wszyscy tu obecni sprzedawcy będą starali się Ci udowodnić, że to Twoja wina 🙂
- « POPRZEDNIA
-
- 1
- 2
- NASTĘPNA »