Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam zamawiałem biżuterie od dwóch sprzedających przelewem tradycyjnym.
Metodą dodaj do koszyka zapłać razem.
Pieniądze wysłane,ale żaden ze sprzedających nie otrzymał wpłaty .
W moich kupionych przy zamawianej biżuterii wyświetlą się opcje anuluj i ponów płatność.
Co mam zrobić gdyż pieniądze wysłałem, dowód wpłaty na papierze posiadam,sprzedający nie otrzymali dotychczas mojej wpłaty przez co nie chcą wysłać zamawianej na prezent dla córki biżuterii?
Czy moje pieniądze przepadły?
@59zajac59 Nie, nie przepadły pieniążki. Gdzieś wędrują po świecie. My nie wiemy komu wpłaciłeś. Jak bardzo był tradycyjny ten przelew? Wpłata z poczty idzie kilka dni.
Wpłaciłem na numer konta który wyświetlił mi się po dokonaniu zamówienia w taki sposób,że wypełniłem druczek przelewu został on zaksięgowany i otrzymałem jego kopię.
Tytuł przelewu identyczny jak na wygenerowanym druku? Nie anulowałeś płatności w zakładce Kupione?
Nie nie anulowałem płatności.
Sprzedający dopytują się o zapłatę gdyż nie mogą wysłać mi zamawianej biżuterii.
@59zajac59 Kiedy zapłaciłeś? Sprawdź, czy na dowodzie wpłaty nie ma żadnego błędu - wszystkie dane, a zwłaszcza kwota i tytuł wpłaty muszą być identyczne jak wygenerowanym druku.
Płaciłem 22maja do tej pory sprzedający nie otrzymali wpłaty a moje pieniądze zniknęły.
Tytuł przelewu - ten ciąg znaków w rubryce tytuł przelewu zmieniałeś, wpisałeś identyczny?????
Dokładnie taki sam wszystko sprawdzone dwa razy.
Ok. Dzisiaj jest trzeci dzień roboczy od wpłaty. Dziś lub jutro status wpłaty zmieni się na Zakończona i sprzedawcy otrzymają pieniądze. Taki przelew idzie około 3 dni roboczych. Gdyby jutro po południu wpłaty nie doszły, napisz tu ponownie.
@59zajac59 Teraz wszystko jest opóźnione nawet przelewy a tym bardziej przelew tradycyjny
Z mojej poczty przelewy tradycyjne potrafią dotrzeć po pięciu dniach do adresata. Nawet nie chce myśleć czy chęć prezentu czy tez wartość (nie biorę pod uwagę niewiedzy) prezentu nie zasługiwała na dopłatę ok 4 zł by przelew był błyskawiczny i dotarł po 10min max 1godz
W moim punkcie opłat jest pobierana standardowo opłata 3zł za każdy przyniesiony druczek nigdy nie miałem żadnych problemów.
Przelewy zawsze były tego samego dnia bądź następnego zaksięgowane a sprzedający potwierdzali że otrzymali wpłatę.
Nie trzeci a szósty kupowałem 22 a jest 27
Ciągle piszą w kupionych dwie opcje do wyboru anuluj płatność oraz opłać ponownie.
Nie chce anulować a płacić już płaciłem.
Trzeci ROBOCZY. Sobota i niedziela były po drodze. Wpłata 22, czyli 25 mija pierwszy dzień roboczy, 26 drugi, dziś trzeci.
Mój bład racja 3dni
Jest czwarty a nie szósty. Sobota i niedziela nie są dniami roboczymi! Może Ty pracujesz ale Poczta Polska ...ups
Mój błąd ma ją państwo racje nie szósty.
Pieniądze zniknęły a sprzedający dzwonią codzienne I domagają się pieniędzy.
@59zajac59 Jeśli napiszesz tu jeszcze 50 postów to niczego nie przyspieszysz. Poczekaj do jutra, nie jesteś pierwszym, który długo czeka na zakończenie tego rodzaju płatności.