Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam zamawiałem biżuterie od dwóch sprzedających przelewem tradycyjnym.
Metodą dodaj do koszyka zapłać razem.
Pieniądze wysłane,ale żaden ze sprzedających nie otrzymał wpłaty .
W moich kupionych przy zamawianej biżuterii wyświetlą się opcje anuluj i ponów płatność.
Co mam zrobić gdyż pieniądze wysłałem, dowód wpłaty na papierze posiadam,sprzedający nie otrzymali dotychczas mojej wpłaty przez co nie chcą wysłać zamawianej na prezent dla córki biżuterii?
Czy moje pieniądze przepadły?
Byłem pewny że to miejsce do dyskusji ,że możne ktoś był w podobnej sytuacji i mi doradzi co zrobić ,ale skoro to nie miejsce do tego to nie potrzebnie napisałem post i zaczełem dyskusje.
Jeśli dzwonią to ich bład, powinni raz, jeśli masz mozliwość to wyślij im skan z dowodu wpłaty, nie Twoja wina że poczta pracuje jak pracuje. Kolejna sprawa wybierając opcję "przelew pocztowy" sprzedający powinien dostać taką informację i powinien być świadomy czasu wpływu srodków. A pieniądze nie znikneły, one zarabiają dla Pp
Wysłałem zdjęcie potwierdzające wpłatę.
W punkcie opłat byłem ,się dopytać czy aby na pewno wszystko było poprawnie wysłane otrzymałem informacje że tak.
Sprzedający nadal nie otrzymali wpłat.
Nie pierwszy raz tak zamawiam i wpłaty były na drugi dzień.
Z Twoich wypowiedzi wynika że jesteś bardzo niecierpliwy (nie dziwię się jeśli chodzi o prezent) ale na spokojnie, jesli wpłaty dokonałes w piatek po południu, tj. po 15-stej, to raczej kasa nie "ruszyła" i czekała do poniedziałku.
@59zajac59 @White_Dove_ ma rację przelew ruszył w poniedziałek więc tylko cierpliwości 😎